خرید دستگاه کربوکسی در مدل های متنوع و با کیفیت عالی در مجموعه تجهیزات زیبایی بی یو کو جهت رضایت مشتریان فراهم گردیده است.اگر شما عزیزان به دنبال استفاده از دستگاه کربوکسی هستید می توانید آن را از طریق نمایندگی های فروش شرکت ما خریداری کنید. ما در تلاش هستیم تا با ارائه دادن محصولات با کیفیت بتوانیم نیازهای شما عزیزان را برطرف سازیم.

خرید دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی چیست؟

خرید دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی روش کار کاملا بی خطری را بر روی پوست انجام می دهد. در این شیوه درمانی گاز دی اکسید کربنco2 که در اتمسفر جو زمین وجود دارد. این گاز بی خطر می باشد و با محیط زیست سازگار است. از طریق نیدل های بسیار ظریف در زیر پوست ناحیه مورد درمان تزریق می شود. با تزریق گاز co2 در زیر پوست میزان دی اکسید کربن افزایش و پوست نیاز به اکسیژن بیشتر پیدا می کند. سیستم ایمنی ب دن دستور افزایش میزان اکسیژن را صادر می کند با افزایش تعداد مولکول های اکسیژن در ناحیه مورد درمان کلاژن سازی و بازسازی پوست شروع می گردد. جدا از جوانسازی و رفع تیرگی یا در یک کلام جنبه زیبایی استفاده از دستگاه کربوکسی از این خاصیت می توان جهت درمان های مانند درد مفاصل و … نیز استفاده نمود.

مزایایی دستگاه کربوکسی تراپی

خرید دستگاه کربوکسی

• درمان تیرگی دور چشم
• بهبود ظاهری استرچ مارک
• برطرف کردن چین و چروک ها
• کاهش سلولیت
• کاهش توده های چربی موضعی
• بهبود ظاهر اسکارها
• جلوگیری از ریزش مو
• درمان پیسویازیس
• جلوگیری از شل شدگی پوست
• چروک های صورت و دور چشم
• جوانسازی پشت دست و گردن
• قبل و بعد از لیپوساکشن
• کاهش درد و اسپاسم عضله
• درمان زخم
• جوانسازی واژن

مشخصات دستگاه کربوکسی پالوما

دستگاه کربوکسی پالوما ساخت متخصصان و کارشناسان توانمند ایرانی است. این دستگاه با کیفیت در سه مدل آنالوگ ، دیجیتالی و دیجیتال پلاس به بازار عرضه می گردد. هر کدام مزیت ها و ویژگی های مختص به خود را دارد و نیاز مخاطبان خود را بر طرف می نمایند.

دستگاه کربوکسی پالوما آنالوگ

خرید دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی پالوما آنالوگ برای کسانی مناسب است که قبلا با این دستگاه کار کرده و مهارت های لازم را  دارا می باشد برای افراد  تازه کار توصیه نمی شود. تنظیمات به صورت دستی انجام می شود. دستگاه مجهز به گرم کننده گاز می باشد. کنترل گاز خروجی توسط پدال پا انجام می گردد. باز و بسته شدن رگلاتور دستگاه دستی انجام می شود.

دستگاه کربوکسی پالوما دیجیتالی

خرید دستگاه کربوکسی

در کربوکسی پالوما دیجیتالی تنظیمات کاملا هوشمند انجام می گردد. و این مزیت برای افراد تازه کار یک مزیت عالی به شمار می رود. دستگاه مجهز به صفحه نمایش لمسی 4 اینجی است که تمام اندیکاسیون های لازم جهت کار با دستگاه روی صفحه نمایش جاگذاری شده است. جهت کاهش درد تزریق گاز co2 دستگاه مجهز به گرم کننده گاز می باشد.کنترل خروج گاز به صورت هوشمندانه از طریق نرم افزار و پد ال پا کنترل کاربر بر روی دستگاه را افزایش داده است. دستگاه کربوکسی پالوما مدل دیجیتالی مجهز به سنسور هوشمند تخلیه اکسیژن می باشد و این درصد ایمنی دستگاه را افزایش داده تا در صورتی که قبل از تزریق گاز co2 ، اکسیژن موجود در لاین را تخلیه نمایید. در صورتی که در هنگام کار با دستگاه با عدم خروج گاز co2 ، مانند مسدود شدن لاین یا بسته بودن رگلاتور مواجه شود سیستم امنیتی دستگاه به کاربر هشدار خواهد داد که لاین دستگاه مسدود شده است. یک مزیت عالی که دستگاه دارد سیستم امنیتی دستگاه مجهز به سنسور اعلام هشدار اتصال نیدل ا شتباه می باشد. پالوما دیجیتالی مجهز به دیسک فیلتر جهت گرفتن ناخالصی های اتفاقی موجود در گاز co2 می باشد.

دستگاه کربوکسی پالو دیجیتال پلاس

خرید دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی پالوما دیجیتال پلاس تما مزیت های کربوکسی پالوما دیجیتالی را دارا می باشد. بعلاوه اینکه این مدل مجهز به ماساژور دستی قابل شارز برند IREST ساخت کشور آمریکا می باشد و همچنین این مدل به پزشکان و ماماهای که می خواهند که از کربوکسی در حوزه تخصصی زنان استفاده کنند مجهز به پروپ واژینال می باشد. و یک نکته اینکه صفحه نمایش دستگاه نسبت به مدل دیجیتالی بزرگتر می باشد و اندازه صفحه نمایش لمسی 7 اینچی می باشد.

خرید دستگاه کربوکسی پالوما

خرید دستگاه کربوکسی

اگر قصد خرید دستگاه کربوکسی پالوما را دارید. می توانید خ رید خود را هم به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی خریداری نمایید. آموزش و نصب رایگان از نقاط قوت خرید دستگاه کربوکسی پالوما می باشد.ما در تلاش هستیم تا با عرضه کردن این محصولات باکیفیت بتوانیم نیازهای شما عزیزان را برطرف سازیم، هدف ما کسب رضایت شما مشتریان گرامی می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *