دستگاه مکنده دود دندانپزشکی

دستگاه مکنده دود دندانپزشکی

دستگاه مکنده دود پزشکی در طرح و مدل های مختلف و از تولید کنندگان مختلف ایرانی و خارجی در بازار تجهیزات پزشکی بی یو کو با قیمت مناسب و بدونه واسطه خریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات لازم در مورد انواع مکنده دود پزشکی می توانید از طریق کانالهای ارتباطی موجود در این سایت با مشاوران فروش مجموعه بی یو کو تماس بگیرید. و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

چرا دستگاه مکنده دود پزشکی( evacuator)

دستگاه مکنده دود پزشکی

این روزها متخصصان جراح و پزشکان زیبایی و دندانپزشکان و پرستاران و دستیاران آنها به دلیل استفاده روز افزون از دستگاه های کوتر و لیزر و همچنین دستگاه های مشابه که در عمل های جراحی و زیبایی و دندانپزشکی … که ایجاد دود و دیگر آلاینده ها می کند ، در معرض مواد سرطان زا و سمی و محرک از قبیل : هیدرو کربن ها ، فنولها ، نیتریلها، اسیدهای چرب ، بتادین ،بنزن ، اکریلونیتریلها ، سیانید هیدروژن ، منوکسید کربن و از همه مهمتر این روزها ویروس کرونا و … قرار دارند که استنشاق و آلوده شدن به آنها باعث بروز سرطان ، انتقال عفونت، بیماری ، حساسیت ، تحریک چشمی ، حالت تهوع ، سردرد ، سرگیجه ، آغلرژی و بیماریهای خونی از قبیل آنمی ، حتی لوسمی و دیگر بیماریها می گردد. نکته مهم و قابل توجه ، ریزگردهای حاوی سلولهای بدخیم سرطانی مانندBCC، SCC می باشد که در بعضی از موارد ورود و رسوب آنها موجب تغییراتی از قبیل پنومونی بینابینی ، برونشیولیت و آمفیزم و یا انتقال ویروسهای مانند  ADS و COVID19  ….. می شود.

فیلتر دستگاه مکنده دود چگونه عمل می کنند؟

متاسفانه طبق آمار روشهای مرسوم حفاظتی مانند انواع ماسکها و سیستمهای تهویه اتاق عمل در جراحی ها حتی از ایمنی مناسب نیز برخوردار نمی باشد که در بهترین شرایط ماسکهای مورد مصرف صرفا جهت فیلترینگ ذرات  بزرگتر از 1.1 MICRON  و در برابر  هوای نا مطبوع و آلرژی زا هیچ گونه کاربردی ندارند. هنگام کار با دستگاه های درماتولوژی مانند لیزرهای پوست و مو استفاده از ماسک مشکل را حل نمی کند زیرا ذرات کمتر از 10 میکرون از ماسک عبور می کنند. در حالیکه ذرات ایجاد شده در هنگام کار با کوتر حدود یک میکرون و در بخارات حاصل از الکتروکوتر 0.005 میکرون است. پس این امر وجود دستگاه مکنده دود پزشکی را در کلینیک و مطب و دندانپزشکی ها الزام آور می نمایید.

انواع مدل دستگاه مکنده دود پزشکی A- MED

دستگاه  مکنده دود ساخت ایران  A- MAD در چهار مدل مختلف تولید می شود که عبارتند از

  1. A14
  2. A16
  3. A17
  4. رومیزی

مکند ه دود پزشکی مدل A14 : 

دستگاه مکنده دود پزشکی
  1. دارای موتورآلمانی
  2. دارای 5 لایه فیلترهای هپا و کربن اکتیو
  3. مجهز به ریموت کنترل
  4. دارای بازوی دو مفصله جهت فیکس شدن در موضع مد نظر
  5. استند و بدونه نیاز به ترالی

مکنده دود پزشکی مدل A16

دستگاه مکنده دود پزشکی
  1. دارای موتور پر قدرت آلمانی
  2. 5 لایه فیلترینگ هپاکربن
  3. مجهز به بازویی سه مفصله جهت فیکس شدن در موضع مدنظر
  4. مجهز به ریموت کنترل
  5. مجهز به صداگیر سایلنسر(کم صداترین مدل)
  6. استند و بدونه نیاز به ترالی

مکنده دود دندانپزشکی A17

  1. مجهز به سیستم استریل کننده UVC
  2. دارای موتور پر قدرت آلمانی
  3. دارای 5 لایه فیلترینگ
  4. دارای فیلتر های هپا 13 و کربن اکتیو می باشد
  5. مجهز به بازوی 3 مفصله جهت فیکس کردن خرطومی در موضع مد نظر
  6. مجهز به ریموت کنترل
  7. مجهز به صداگیر(کم صداترین دستگاه موجود در بازار)
  8. دستگاه استند می باشد و نیازی به ترالی ندارد

مکنده دود پزشکی رومیزی 

  • موتور 800 وات چینی از نوع با کیفیت
  • بدنه پلکسی
  • بدونه اپراتور فیکس شونده
  • بدونه میز یا ترالی

مزایای دستگاه مکنده دود A-MED

این دستگاه با 8 لایه فیلترینگ موثر که از بارزترین آن ها می توان به پرفیلتر، هپا13 و کربن اکتیو  و بخصوص نوع A17 که دارای UVC  می باشد.اشاره کرد که مانع پخش حتی ریزترین مواد سمی و غیر سمی و انواع بوهای نامطبوع و آلرژی زا و ویروس های خطرناک در اتاق عمل شده و همکاری مطمئن برای تضمین سلامت جراحان و پرسنل اتاق عمل می باشد. و از ویژگی های مهم این دستگاه استفاده از صفحه نمایش و کیبورد و رابط کاربری ساده و آسان با تکنولوژی پیشرفته که کاربر می تواند قدرت مکش دستگاه را تنظیم نماید، همچنین دستگاه دارای زمان بندی بوده و به صورت خودکار می توان از زمان تعویض فیلترها و میزان کارکرد آن آگاه بود.

قیمت دستگاه مکند ه دود A-MED

قیمت دستگاه مکنده دود A-MAD با توجه به نوع و کارایی های دستگاه متفاوت می باشد همانطور که در متن بالا ملاحظه فرمودید ما چهار مدل را به شما معرفی کردیم و هر مدل از دستگاه دارای قیمت خاص خود می باشد جهت اطلاع از قیمت مکنده دود A-MAD  و اگر سوالی در ذهن شماست که این مقاله نتوانسته پاسخگو باشد می توانید با شماره تماس 09120485587 و یا سایر راههای ارتباطی موجود در این صفحه ارتباط بر قرار کنید تا شما را یاری دهند.

قیمت فیلترهای دستگاه مکنده دودA-MED

دستگاه مکنده دود پزشکی داری 5-8 لایه فیلتر می باشد و مهمتریت آنها فیلتر هپا و کربن اکتیو و UVCمی باشد. فیلترهای دستگاه تولید کارخانه های سویئس می باشد. و عمر آنها در حالت عادی تا دو یا سه سال عمر می کند ولی در دندانپزشکی بدلیل وجود رطوبت تا حدی از میزان عمر فیلتر کاهش می یابد البته این مورد در رابطه با دستگاه مکنده دود که دارای UVC می باشند تا حدودی صدق نمی کند چون با وجود فیلتر UVC گرمای لامپ سبب تبخیر رطوبت خواهد شد. قیمت فیلترها چون وارداتی هستند بستگی به نرخ ارز و زمان خرید دارد اما اکنون قیمت فیلترها حدود یک میلیون ونیم می باشد.

نحوه ارسال دستگاه مکنده دود پزشکی

پس از تکمیل فرایند خرید دستگاه در یک باکس قابل حمل ارسال می گردد . مدت ارسال دستگاه 4-7 روز کاری می باشد. دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *