فروش دستگاه لیزر موی زائد با قیمت مناسب و به صورت شرایطی به مشتریان عزیز ازایه می گردد. با پیدایش دستگاه لیزر موی زائد، دیگر جایی برای روش های قدیمی رفع موی بدن نمانده و حالا خیلی سریع و راحت می توان از این موهای آزاردهنده خلاص گشت. دستگاه مورد نظر بدون هیچ عوارض ناراحت کننده می تواند نتیجه ای مطلوب را به وجود بیاورد. قابل ذکر است نمایندگی فروش دستگاه لیزر موی زائد انواعی از بهترین و باکیفیت ترین مدل ها را در شرق کشور آماده برای عرضه دارد.

نمایندگی فروش دستگاه لیزر موی زائد در شرق کشور

بهترین مارک لیزر موی زائد ایرانی و وارداتی

بهترین مارک لیزر موی زائد ایرانی و وارداتیدستگاه لیزر موی زائد حالا روش های قدیمی ای همچون ژیلت، تیغ و اپیلاسیون را منسوخ کرده و به سرعت جایگزین آنها شده است.
محاسن و مزیت های موجود در این دستگاه ها آنقدر زیاد است که اگر قرار به انتخاب بین دستگاه لیزر و روش های قدیمی رفع موی زائد باشد؛ بدون کوچکترین شکی می توان گزینه اول را انتخاب کرد.
حال باید گفت که از دستگاه لیزر موی زائد که به روشی سریع و بهینه برای رفع هر موی اضافی از بدن منتهی شده است؛ انواع مختلفی از مارک و برند در بازار موجود می باشد که به طور کلی می توان این موارد را نام برد:

  • دستگاه لیزر موی زائد ایرانی
  • دستگاه لیزر موی زائد وارداتی یا خارجی

امروزه هر یک از برندهای ایرانی و خارجی سازنده این دستگاه به رقابت سرسختی با هم پرداخته و با توجه به افزایش استفاده از آنها، سعی در ارائه مناسبی از دستگاه لیزر را دارند.
لذا می توان هم بهترین مارک دستگاه لیزر ایرانی و هم بهترین مارک دستگاه لیزر وارداتی را در بازار دید که انتخاب آنها بستگی به خریداران و سلیقه و نیازشان خواهد داشت.

مرکز تولیدی دستگاه لیزر موی زائد

مرکز تولیدی دستگاه لیزر موی زائدامروزه هر یک از مراکز تولید دستگاه لیزر موی زائد که در داخل و خارج از کشور فعال می باشند؛ در حوزه ساخت لیزر مو تلاش های بسیاری را به خرج داده تا بتوانند دستگاه لیزر موی زائد استاندارد و ایده آلی را به متقاضیان ارائه نمایند.
در واقع این دستگاه ها با سلامت پوست انسان در ارتباط بوده و اگر دستگاهی غیر استاندارد باشد؛ آنوقت است که باید منتظر عواقب خطرناک و مضری برای بدن بود که شاید برخی از آنها اصلاً قابل جبران نباشند.
در هر حال انواعی از دستگاه های لیزر موی زائد که امروزه مورد ساخت و تولید قرار گرفته و در حوزه پزشکی مورد استفاده واقع شده اند؛ شامل 4 مدل کلی می شوند که عبارتند از:

  • دستگاه لیزر روبی: این دستگاه در حین عملیات لیزر، درد کمتری را ایجاد کرده و موهایی که پس از آن مجدد رشد می کنند؛ بسیار نازک و کم حجم خواهند بود که البته به مرور دیگر در نمی آیند.
  • دستگاه الکساندریت: این دستگاه به کمترین زمان برای کارکرد نیاز داشته و برای انواع پوست های سفید و سبزه مناسب به نظر می رسد؛ همچنین قدرت نفوذ این دستگاه بالا بوده و بنابراین تمام بخش های بدن را پوشش می دهد.
  • دستگاه لیزر دیود: این دستگاه برای ایجاد نور از دیود استفاده کرده و انعطاف پذیری آن هم بسیار بالاست؛ همچنین پوست های تیره تر را بهتر درمان خواهد کرد.
  • دستگاه لیزر ان دی یاگ: این دستگاه از پیشرفته ترین فناوری ممکن بهره مند بوده و موها با تاخیر زیادی با رشد مجدد مواجه خواهند شد.
  • دستگاه آی پی ال: بخش بزرگی از پوست را تحت پوشش قرار خواهد داد و نسبت به سایر نمونه ها ارزان تر است.

عرضه مستقیم دستگاه لیزر موی زائد

عرضه مستقیم دستگاه لیزر موی زائدامروزه از روش های مختلفی برای عرضه انواعی از تجهیزات از جمله دستگاه لیزر موی زائد استفاده می گردد که یکی از این روش ها، عرضه مستقیم آنهاست.
در این روش از عرضه انواعی دستگاه های لیزر به روشی بدون واسطه و کم هزینه تر قابل تهیه بوده و از این نظر منافع مالی ای برای خریداران به وجود خواهد آمد.
اما علاوه بر این روش از عرضه، لازم است به نمونه های کلی از دستگاه لیزر بر حسب کاربرد که مورد عرضه مستقیم قرار گرفته اند اشاره کنیم که عبارتند از:

  1. دستگاه لیزر موی زائد صنعتی: این دستگاه ها برای مصارف عمده تولید شده و توسط کلینیک های لیزر درمانی مورد استفاده و کاربرد قرار می گیرند؛ میزان تجهیزات و امکانات در این دستگاه بیشتر بوده و بنابراین عملکرد سریع تر و بهتری را به همراه خواهند داشت؛ البته که ابعاد بزرگتر و قیمت بیشتری را هم شامل می گردند.
  2. دستگاه لیزر موی زائد خانگی: با استفاده از این دستگاه می توان از هزینه های مراجعه به کلینیک های لیزر درمانی در امان مانده و بدین ترتیب با دستگاهی مقرون به صرفه و در مدت زمانی کوتاه تر، موهای زائد را لیزر نمود؛ این دستگاه مورد استفاده برای کل بدن و صورت بوده و ابعاد آن کوچک تر و قیمتش هم ارزان تر است.

صادرات دستگاه لیزر موی زائد به ترکیه

صادرات دستگاه لیزر موی زائد به ترکیهکشور ما ایران در حال حاضر در زمینه عرضه برخی از تجهیزات پزشکی داخلی بسیار موفق ظاهر شده که یکی از دستگاه های عرضه شده توسط کارخانجات مطرح کشور، دستگاه لیزر موی زائد می باشد.
این دستگاه اکنون با برندهای داخلی متعددی همراه بوده که هر یک به نوبه خود مزیت ها و محاسنی را از خود نشان داده و از این رو توانسته اند افتخار راهیابی به بازارهای صادراتی را هم پیدا کنند.
یکی از کشورهایی که در گروه مشتریان ثابت دستگاه لیزر موی زائد صادراتی جای گرفته است؛ کشور ترکیه می باشد.
اما در مورد دستگاه های لیزری که به بازارهای ترکیه صادر گشته و اکنون در رتبه برتری از فروش قرار گرفته اند؛ باید گفت که این تجهیزات با چنین مشخصاتی همراه بوده و لذا توانسته اند نظرات مثبت مشتریان خارجی را جلب نمایند:

  • این دستگاه ها از امکانات فوق العاده پیشرفته و بروزی برخوردار می باشند.
  • میزان عملکرد و سرعت آنها در مقایسه با سایر دستگاه های لیزر خیلی بهتر و موثرتر است.
  • جنس قطعات به کار رفته در آن از نوع درجه یک بوده و در نتیجه دوامی بسیار از هر یک از آنها دیده خواهد شد.
  • همچنین این دستگاه بر اساس استانداردهای پزشکی ساخته شده و لذا دارای کارکردی مطمئن و بدون ضرر خواهند بود.

مرکز نمایندگی دستگاه لیزر مو در شمال کشور

مرکز نمایندگی دستگاه لیزر مو در شمال کشورامروزه در هر یک از مراکز فروش مطمئن نظیر نمایندگی دستگاه لیزر موی زائد که در تمام نقاط کشور از جمله در شمال آن فعال می باشند؛ می توان با جدید ترین و بهترین دستگاه های مورد نظر روبرو شد که هر یک برای انتخاب مناسب خواهند بود.

اما دستگاهی که باید نسبت به تهیه آن توجه و حساسیت بیشتری نشان داد؛ دستگاه لیزر موی زائد باکیفیت که اکنون در بورس لیزر مو این دستگاه ها نسبت به دستگاه های ارزان قیمت حرف اول را می زنند.
در هر حال این دستگاه ها با پوست در ارتباطند و لذا باید کیفیت آنها در حد بالایی باشد تا بتوان پوست سالم را با اطمینان دست آنها سپرد.
همچنین باید اضافه کرد که دستگاه های باکیفیت لیزر عمدتاً همراه با برند معتبر تری بوده و از این جهت به راحتی قابل انتخاب خواهند بود.

شرکت توزیع دستگاه لیزر مو در تهران

شرکت توزیع دستگاه لیزر مو در تهراناکنون توسط هر یک از شرکت های توزیع دستگاه لیزر فعال در نقاط مختلف ایران از جمله تهران، می توان با نمونه های متفاوتی از این دستگاه ها روبرو شد.
موضوعی که برای خرید این دستگاه ها وجود دارد؛ شناخت آنها و دانستن نکاتی کلی از آنها می باشد تا بتوان انتخاب بهتری را انجام داد.
اگر موافق باشید برخی از این نکات مهم را در قسمت زیر مطرح نماییم:

  1. در شرکت های توزیع دستگاه لیزر مو، نمونه های متعددی وجود دارند؛ اما بهتر است دستگاهی انتخاب شود که قابل استفاده برای همه پوست ها باشد؛ نه طیف محدودی از آنها.
  2. دستگاه هایی که دارای سیستم خنک کننده قبل از لیزر درمانی می باشند؛ انتخاب ایده آل تری هستند.
  3. دستگاه هایی که سرعت و دقت آنها بیشتر است را هم می توان به عنوان گزینه مطلوبی برای خرید محسوب کرد که از جمله‌ی آنها، دستگاه لیزر مدل ان دی یاگ می باشد.

فروش دستگاه لیزر موی زائد نصف قیمت

فروش دستگاه لیزر موی زائد نصف قیمتاکنون فروش دستگاه لیزر موی زائد با شرایط متفاوتی انجام می پذیرد که یکی از شرایط فروش ویژه در نظر گرفته شده برای این دستگاه ها، فروش نصف قیمت می باشد.
در این صورت می توان به لیزر مو نصف قیمت یا دستگاه لیزر موی زائد ارزان دسترسی پیدا کرد.

البته باید دقت کرد و علت این ارزانی را پیدا کرد تا صرف قیمت مناسب آن نخواهید آن را انتخاب کنید؛ بلکه توجه کنید اگر در کنار قیمت مناسب، همراه با کیفیت خوبی هم بود؛ آن وقت مجاز به انتخاب این دستگاه خواهید بود.
در هر صورت ممکن است این ارزانی با توجه به حراج ویژه محصولات برقرار گشته باشد و در این حالت می توان به راحتی و با اطمینان بیشتر نسبت به انتخاب و تهیه این دستگاه ها اقدام کرد.

بازار دستگاه لیزر موی زائد درجه یک

بازار دستگاه لیزر موی زائد درجه یکهمیشه یک محصول درجه یک و ایده آل نیاز بهتری را از یک مصرف کننده برطرف خواهد کرد تا یک محصول ارزان ولی با عمر کوتاه.
این قضیه در مورد دستگاه لیزر موی زائد درجه یک که در بازار به وفور از آن دیده می شود هم صدق پیدا می کند.
با استفاده از چنین دستگاهی است که مصرف کنندگان می توانند به آن اعتماد بیشتری کرده و در نتیجه نگران عوارض پس از لیزر نباشند.

پس اگر شما نیز تصمیم به سفارش این دستگاه ها دارید؛ بهتر است انتخاب خود را از میان دستگاه های لیزری که به عنوان درجه یک شناخته شده اند؛ انجام دهید.
در این زمان است که از امتیازات دیگری هم به این شرح بهره مند خواهید شد:

  1. بهره مندی از دستگاه لیزر بدون ریسک و خطر
  2. دستگاه لیزر با گارانتی و ضمانت نامه
  3. دستگاه لیزر با دوام

قیمت دستگاه لیزر موی زائد دربازار اروپا

قیمت دستگاه لیزر موی زائد دربازار اروپادستگاه های لیزر موی زائد تولید شده در کشور که شمار آنها کم نبوده و اتفاقاً برندهای سرشناس بسیاری را هم در بر گرفته اند؛ حالا توانسته اند بازارهای اروپایی را هم فتح نمایند.
یکی از عواملی که باعث درخشش این دستگاه ها در بازارهای اروپایی شده، قیمت استثنایی و بسیار خوب آنهاست که باعث افزایش مشتریان خارجی گشته است.
البته در کنار قیمت، عملکرد استاندارد را هم باید به دیگر دلایل این موضوع اضافه کرد که بی تاثیر نبوده است.

اما عواملی را نام خواهیم برد که هر یک به نوبه خود توانسته اند در تعیین قیمت دستگاه لیزر در بازارهای اروپایی تاثیر گذار واقع شوند. مانند:

  • میزان تقاضا برای این دستگاه از سوی مشتریان خارجی
  • حجم انبوه دستگاه لیزر عرضه شده از سوی تولید کنندگان
  • مواد اولیه مناسب و تقریباً کم هزینه

هزینه پخش دستگاه لیزر مو در بازار خارجی

هزینه پخش دستگاه لیزر مو در بازار خارجیدر مورد هزینه پخش لیزر موی زائد در بازار خارجی باید گفت که این هزینه بستگی به نوع ارسال این محصول دارد.
در این صورت اگر ارسال دستگاه لیزر مو به بازارهای فوق از طریق مسیرهای هوایی اتفاق افتاده باشد؛ هزینه پخش در این صورت نسبت به سایر مسیرهای ارسالی بیشتر خواهد بود.

اگر هم مسیر ارسال به صورت آبی و دریایی و از طریق کشتی باشد؛ در این صورت باز هم می توان شاهد هزینه های متفاوتی بود که البته به نسبت ارسال هوایی، بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

در آخر هم که می توان به مسیرهای زمینی ارسال دستگاه لیزر مو اشاره کرد که این مسیر از همه روش های نامبرده، کم هزینه تر بوده و البته فقط برای صادرات به کشورهای نزدیک ایران، مناسب به نظر می رسد.

خرید دستگاه لیزر موی زائد اصل

خرید دستگاه لیزر موی زائد اصلبرای خرید و سفارش لیزر موی زائد باید دقت لازم را به خرج داد تا نوع اصل این دستگاه ها را تهیه نمود که اگر غیر از این باشد؛ علاوه بر اتلاف هزینه، اعتماد خریداران نیز به کلی از بین خواهد رفت.
حالا برای اینکه موفق به خرید دستگاه لیزر اصل شوید؛ اول از همه باید اطلاعات کلی ای را در مورد این دستگاه ها بدانید که با توجه به همین اطلاعات، روند خرید سریع تر و کوتاه تری را طی خواهید نمود.
اما نکات و اطلاعات مورد نظر برای خرید دستگاه لیزر اصل عبارتند از:

  1. نشان تاییدیه وزارت بهداشت روی بسته دستگاه، یکی از نشانه های اصل بودن آن محسوب می شود.
  2. همچنین اصالت این دستگاه ها را می توان با ارسال شماره سریال محصول به شماره های درج شده روی بسته پیگیری کرد.
  3. از نشانه های دیگری که برای اصل بودن دستگاه لیزر می توان به آن توجه کرد؛ دارا بودن نشان استاندارد است.

مرجع تخصصی برند های دستگاه لیزر مو

مرجع تخصصی برند های دستگاه لیزر مودر حال حاضر دستگاه لیزر مو با برندهای ایرانی و خارجی بسیاری برای فروش موجود می باشند که برای دسترسی به آنها مسیرهای متفاوتی را می توان طی کرد.
اما یکی از این مسیرها که به نفع شما خریداران گرامی بوده و در نهایت سریع تر شما را به محصول درخواستی تان خواهد رساند؛ مسیر پیش روست.

شما با تکیه بر این مرکز که از مراجع تخصصی برندهای برتر دستگاه لیزر مو در کشور به شمار آمده و در زمینه توزیع و فروش این دستگاه ها فعالیت گسترده ای را از خود بروز داده است؛ می توانید دستگاه هایی مطابق با خواسته و نیاز خود را انتخاب و خریداری نمود.
ضمن اینکه در آخر مزیت های دیگری هم شامل حالتان خواهد شد. مانند:

  • خرید دستگاه لیزر برند اصل
  • خرید انواع دستگاه لیزر مو در کوتاه ترین زمان ممکن و در هر نقطه از ایران
  • تحویل سریع سفارشات انجام شده از این دستگاه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *