فروش دستگاه کربوکسی

فروش دستگاه کربوکسی با قیمت های مختلف در بازار تجهیزات پزشکی بسته به نوع دستگاه؛ نوع برند و شرایط اقتصادی کشور متغیر می باشد. کربوکسی تراپی با نام علمی آن تزریق CO2 شناخته می شود. این روش باعث خون رسانی و گردش اکسیژن به قسمت های مختلف بدن می شود. امروزه پزشکان در حوزه های مختلفی مانند زیبایی صورت زیبایی زنان و درمان درد مفاصل و… مورد استفاده قرار می دهند. و محققان علوم پزشکی بدنبال پیدا کردن روش های درمانی بیشتر از این دستگاه هستند.

فروش دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی چیست؟

فروش دستگاه کربوکسی

این محصول در واقع گاز دی اکسید کربن را زیر پوست تزریق می کند. باعث می شود در ناحیه مورد نظر خون سازی انجام شود. فرانسوی ها اختراع کننده این محصول بوده اند و از این روش برای اولین بار در سال ۱۹۳۰ برای جوان سازی پوست استفاده کرده اند. در این روش با تزریق گاز دی اکسید کربن که هیچ ضرری برای پوست و بدن ندارد سعی می کنند تمام مشکلات پوستی را حل کنند. به طور کلی تزریق این گاز باعث می شود مواد مغذی به زیر پوست نفوذ کند. در تمام قسمت های مختلف بدن مانند پلک؛ صورت؛ گردن؛ باسن؛ پشت دست ها و پا ها استفاده می شود. با استفاده از این روش می توان تیرگی دور چشم؛ آکنه؛جای زخم و اسکارهای پوست و…. را درمان کرد.از این محصول علاوه بر مشکلات پوستی می توان برخی از بیماری ها مانند پسوریازیس؛ ایسکیمیک اندام تحتانی؛ بیماری های ارکتایل؛ اسپاسم و… را درمان کرد.

از موارد کاربرد این محصول به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

فروش دستگاه کربوکسی

  • کربوکسی تراپی دور چشم

  • کبودی و تیرگی دور چشم ممکن است علت های مختلفی داشته باشد اما بیشترین علت این مشکل نرسیدن اکسیژن به شبکه مویرگی پلک پایین چشم است استفاده از این دستگاه باعث می شود اکسیژن لازم به این قسمت برسد و گردش خون در آن افزایش یابد و تیرگی و کبودی دور چشم از بین برود البته این روش کوتاه مدت می باشد و به مدت ۶ ماه تیرگی دور چشم از بین می رود و بعد از این مدت شما دوباره باید این روش را تکرار کنید. استفاده از این دستگاه باعث می شود کلاژن سازی زیر پلک افزایش یابد که این به نوبه خودش می تواند باعث شود تا رنگ چشم بهبود یابد.ِ
  • کربوکسی تراپی برای لاغری

  • امروزه در کشورهای اروپایی استفاده از این روش به عنوان بهترین روش برای لاغری و از بین بردن چربی ها شناخته می شود. چون این دستگاه قدرت فراوانی دارد و می تواند تمام چربی ها را از بین ببرد. پزشک معالج با ترزیق گاز دی اکسید کربن به محل تجمع چربی می تواند تمام چربی های محل را از بین ببرد. این روش بدون هیچ گونه دردی انجام می شود و نیازی به هیچ گونه بیهوشی نیست و شما در عرض ۱۵ ثانیه می توانید از شر چربی های زائد بدن خود خلاص شوید. این روش دوران نقاهتی ندارد و شما بعد از تزریق می توانید به کارهای روز مره خود بپردازید.
  • کربوکسی تراپی برای جای جوش

  • استفاده از این روش برای جای جوش صورت به راحتی انجام می شود در واقع کلاژن سازی می تواند باکتری هایی که باعث ایجاد جوش شده اند را از بین برد. این روش جدیدترین روش ها برای از بین بردن جای جوش می باشد.
  • کربوکسی تراپی برای ترک پوست: برای از بردن ترک های پوست می توان از این روش اسنفاده کرد. این دستگاه می تواند چربی های زیر پوست را تجزیه کند و عمل اکسیژن سازی را زیر پوست انجام دهد.
  • فروش دستگاه کربوکسی

این روش هیچ گونه عوارضی ایجاد نمی کند و اگر احیانا کسی به این روش حساسیت داشت بعد از ۴۸ ساعت تمام حساسیت از بین می رود. بعد از استفاده از این روش شما باید تا ۴ ساعت به حمام؛ جکوزی؛ استخر؛ سونا نروید. همچنین بعد از استفاده از این روش نباید ورزش های سنگین انجام دهید و تا یک ماه زیر نور خورشید هم نروید. تعداد جلسات استفاده از این روش برای درمان بیماری پوستی به سن؛ نوع پوست و نوع مشکل شما بستگی دارد ولی قبل از استفاده باید با پزشک خود مشورت کنید تا تعداد جلسات لازم را برای شما معین کند.

قیمت دستگاه تزریق گاز co2

فروش دستگاه کربوکسی

فروش دستگاه کربوکسی
منوی دستگاه کربوکسی اکو

قیمت دستگاه تزریق گاز co2 بستگی به مدل دستگاه و کیفیت و کارائی دستگاه دارد. و این قیمت ها از 10 میلیون شروع می شود تا 40 میلیون تومان البته هستند مدل های وا رداتی تا 200 میلیون تومان اما این مدل ها برای پزشک ایرانی در داخل مرزهای ایران به صرفه نمی باشد.چنانچه قصد خرید دستگاه کربوکسی یا دستگاه  تزریق گاز co2 را دارد می توانید با مشاوران شرکت تجهیزات زیبایی آراد با برند بی یو کو مشورت گنید تا با توجه به بودجه ای که شما می خواهید هزینه بفرمایید دستگاه مد نظر را به شما معرفی نمایند.

مشخصات دستگاه کربوکسی اکو

فروش دستگاه کربوکسی

1. قابلیت تزریق با دقت ۱cc
2. قابلیت تنظیم فشار به صورت دیجیتالی با دقت ۱ میلی بار
3. -دارای فیلتر ۵ میکرون برای جذب رطوبت و ذرات معلق
4. دارای سیستم UV برای استریل کردن گاز
5. گرم کردن گاز تزریقی تا درجه حرارت محیط
6. کاربری ساده و راحت با توجه به طراحی خوب نرم افزار
7. دارای سیستم کالیبراسون فشار گاز به صورت آنلاین
8. -تعریف۳۲ اندیکاسیون در ۷ گروه اصلی
9. دارای صفحه تاچ ده اینچ رنگی

مشخصات فنی دستگاه کربوکسی اکو


• میزان فشار گاز ورودی:۱تا ۲۴۰ بار
• -میزان فشار خروجی :۱۵۰ میلی بار تا ۵۵۰ میلی بار
• حجم گاز خروجی: از یک سی سی به بالا
• ابعاد دستگاه:۱۱۵*۳۷*۳۷ سانتی متر
• -وزن بدون کپسول: ۲۰ کیلوگرم
• وزن با کپسول : ۳۰ کیلوگرم
• ولتاژ: ورودی ۲۲۰ولت
• -توان مصرفی: ۱۵۰ وات درماکزیمم مصرف و ۲۰ وات در حالت عادی
• نوع بسته بندی باکس چوبی

فروش دستگاه کربوکسی اکو

فروش دستگاه کربوکسی اکو در مجموعه تجهیزات پزشکی زیبایی بی یو کو با قیمت کارخانه و تحویل فوری انجام می گردد. این دستگاه همانگونه که از نام آن مشخص است بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. اکو برگرفته از واژه اقتصاد می باشد. این دستگاه دقیقا همان کیفیت دستگاه کربوکسی الکسی پرو را دارد اما با چند مورد امکانات کمتر نسبت به این محصول و با قیمت مناسب تر برای مشتری می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *