قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99

قیمت دستگاه لیزر موی زائد99 با توجه به کیفیت و برند محصولات متفاوت می باشد. و این قیمت تحت تاثیر قیمت ارز در بازار ایران می باشد. داشتن پوستی تمیز و یکدست بدون موی زائد خواسته بسیاری از بانوان و برخی از آقایان می باشد و به همین جهت با استفاده از روش های مختلفی به زدودن موهای زائد می پردازند. اما بهترین و آسان ترین راه استفاده از دستگاه لیزر موی زائد است که با پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا تولید گردیده اند. انواع مختلف این دستگاه دارای قیمت های مختلفی می باشد که برای استعلام قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99می توان به اینترنت مراجعه کرد و از آخرین تغییرات قیمت دستگاه لیزر 99در انواع مختلف آگاه شد. قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99

شرکت واردات و صادرات دستگاه لیزر مو در سراسر کشور

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99با توجه به استفاده گسترده دستگاه لیزر مو شرکت های زیادی در زمینه واردات و صادرات این محصول فعالیت می کنند. به همین جهت در بازار کشور شاهد برندهای وارداتی و خارجی زیادی از دستگاه لیزر مو هستیم.
این دستگاه ها معمولا دارای طول موج معینی هستند و به راحتی می توان از آنها جهت از بین بردن موهای زائد تیره و روشن استفاده کرد.
بیشترین استفاده از دستگاه های لیزر مو در بین مراکز درمانی و زیبایی می باشد و پزشکان متخصص از این محصولات برای کمک به بیماران خود استفاده فراوانی می نمایند.

معمولا انواع دستگاه لیزر موی زائد صادراتی و وارداتی که توسط این شرکت ها وارد بازار می گردند از نمونه های اصلی می باشد و به همین جهت باید به هنگام خریدا دستگاه لیزر به ویژگی های مختلف این دستگاه توجه کرد، چرا که انتخاب نادرست و تقلبی این محصولات صدمات جبران ناپذیری بر پوست بدن وارد می کند.

بنابراین باید به این نکته توجه کرد که انواع لیزر مو چه از برندهای داخلی باشد یا وارداتی، باید دارای مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران باشد.

بنابراین خرید دستگاه لیزر موی زائد از مراکز معتبر همراه با ارائه ضمانت به خریدار صورت می گیرد که موجب اعتماد بیشتر خریدار و خیال آسوده تر او از کیفیت این محصول می گردد.
استفاده از دستگاه لیزر در جهان دارای قدمت زیادی است و اولین باز در اواسط دهه 90 میلادی از این محصول استفاده گردید و امروزه برندهای مختلفی از این محصول در جهان وجود دارد که به تولید نمونه های گسترده ای از آن می پردازد.

اگر به بازار لیزر مو مراجعه کنید انواع متنوعی از این دستگاه ها را از برندهای مختلف مشاهده می کنیم که می توان به طور کلی به دو دسته آنها را تقسیم بندی کرد:

  • لیزر مو خانگی
  • لیزر مو مطبی

بهترین مارک لیزر موی زائد در بازار

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99امروزه برندهای مختلفی به تولید انواع دستگاه لیزر مو می پردازند و به همین جهت مشتریان در بازار فروش با مارک های گوناگونی از این محصول مواجه می شوند و با این سوال مواجه خواهند شد که بهترین مارک لیزر موی زائد در بازار کدام است؟

می توان گفت امروزه برای این که به لیزر کردن موهای زائد بپردازند از چهار فناوری اصلی استفاده می کنند، بنابراین بهترین دستگاه لیزر مو باید از این فناوری ها برخوردار باشند تا بتوانند اثر گذاری بالا و ایمنی زیادی را ایجاد نمایند. این فناوری ها شامل موارد زیر می باشند:

  • فناوری IPL: این فناوری در حقیقت لیزر نیست و نوعی پرتو نوری می باشد که در دستگاه های خانگی، آرایشگاهی، سالن های ماساژ و .. به کار گرفته می شود.
  • فناوری الکساندریت: دستگاه ها لیزری که مجهز به این فناوری می باشند در حقیقت بهترین مارک ها در بازار محسوب می گردند چرا که قابلیت تنظیم طول موج و انرژی در این دستگاه ها وجود دارد و برای هر پوست و موی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • فناوری دیود: دستگاه های که مجهز به فناوری دیود هستند نیز از قابلیت های بسیار مناسبی برخوردار هستند و استفاده از این لیزرها در پوست های تیره نیز وجود دارد و می توان گفت این دستگاه ها با نژادهای ایرانی بسیار سازگار است.
  • فناوری ان دی یاگ: بهترین دستگاه لیزری می باشد برای کسانی که دارای پوست تیره و موی نازکی هستند، استفاده از این فناوری و تلفیق آن با فناوری الکساندریت موجب ایجاد بهترین دستگاه های لیزر موی زائد گردیده است.

بنابراین در ساخت بهترین مارک های دستگاه های لیزر از فناوری های که تاثیر گذاری بیشتری دارند استفاده گردیده است و گاهی از دو فناوری به طور همزمان در ساخت آنها به کار گرفته شده است.

مدیریت تولید دستگاه لیزر موی زائد

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99

مدیریت تولید دستگاه لیزر موی زائد با به کار گیری روش های مدرن و فناوری های روز دنیا به ساخت این محصولات می پردازد تا بتوانند  به عنوان بزرگترین تامین کننده دستگاه لیزر در جهان شناخته شود و به شهرت زیادی در این زمینه دست یابد.

به طور کلی استفاده از این دستگاه های لیزر با توجه به مدیریت صحیح و نظارت دقیق بر تولید آنها از ویژگی های زیادی برخوردار می باشند که می توان این ویژگی ها را این طور بیان کرد:

  • تاثیر شگرف
    بر کم شدن حجم موهای زائد و از بین رفتن آنها
  • درد ناشی
    از لیزر بسیار کم است و می توان گفت که عملا دردی ندارد.
  • دوام کیفیت
    این درمان بالا می باشد.
  • دستگاه
    لیزر موهای زائد برای تمام نواحی بدن و حتی قسمت هایی که در دسترس نیستند به راحتی
    قابل انجام می باشد.
  • انجام این
    درمان سبب می شود که شما هزینه اضافی برای خرید مواد موبر و … نپردازید.

قیمت وارداتی دستگاه لیزر موی زائد در سال 99 در ارومیه

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99یکی از دغدغه های بسیار از افراد از بین بردن موهای زائد بدنشان می باشد چرا که هم موجب زیبایی پوست می گردد و هم بهداشت فردی به بهترین نحو رعایت می شود و فرد را از دچار شدن به بیماری های پوستی نجات می دهد.
بنابراین از آنجایی که لیزر به عنوان بهترین راه جهت از بین بردن موهای زائد به طور دائم در بین عموم افراد شناخته می شود به همین جهت استفاده گسترده ای دارد.

از این رو، میزان مراجعه به مراکز درمانی و زیبایی برای انجام کار لیزر بسیار بالا می باشد و همیشه تقاضا برای خرید این محصولات در نقاط مختلف کشور به خصوص ارومیه بسیار بالا می باشد.

بنابراین می توان گفت قیمت لیزر مو از آنجایی که به صورت وارداتی می باشد در سال 99در ارومیه با توجه به عوامل زیر تعیین می گردد:

  • نوع دستگاه
  • ابعاد و سایز دستگاه
  • کیفیت و کارایی دستگاه
  • کارخانه و برند دستگاه
  • نرخ روز ارز: چون این وسیله وارداتی هست،
    بنابراین این عامل بسیار تاثیرگذار است.
  • شیوه خرید و یا سفارش

عرضه بدون واسطه دستگاه لیزر موی زائد

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99فروشنده دستگاه لیزر امروزه با توجه به استفاده فراوان و تقاضای بالایی این محصول به شیوه های مختلفی به عرضه این محصول می پردازد.

بنابراین از آنجایی که برای بسیاری از مشتریان کیفیت در کنار قیمت مناسب دستگاه اهمیت فراوانی دارد بنابراین خرید لیزر مو به صورت سنتی و مدرن انجام می گیرد.

استفاده از روش های مدرن بویژه خرید اینترنتی انواع این دستگاه ها بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است چرا که مزایای زیادی را برای مشتریان به همراه دارد. می توان برخی از این مزایای را این گونه بیان کرد:

  • عرضه بدون واسطه دستگاه لیزر موی زائد و به طور مستقیم از تولید کننده
  • کاهش هزینه دستگاه لیزر با حذف هزینه جانبی
  • تحویل آسان
  • امکان مشاهده تنوع محصولات در مدت زمان کم

فروش لیزر موی زائد اورجینال

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99همه ما دوست داریم در سطح پوست مان هیچ موی  اضافه ای نباشد تا احساس پاکیزگی و لذت نماییم. به همین جهت با استفاده از روش های مختلف همچون کشیدن ژیلت، موم گذاشتن، شیو کردن و … تا حدودی از شر موهای زائد راحت می شویم.
اما یکی از بهترین دستگاه ها که از آن جهت رهایی موهای زائد به طور دائم استفاده می کنند، دستگاه لیزر مو می باشد.

امروزه با توجه به این که بسیاری از افراد از این شیوه جهت زدودن موهای زائد خود بهره می برند شرکت های مختلفی به تولید و فروش لیزر موی زائد اورجینال و اصل می پردازد و از این دستگاه ها جهت از بین بردن موی نواحی مختلفی از بدن همچون ران، سینه، کمر، صورت و … استفاده می نمایند.

معمولا فروش انواع این محصولات به شیوه های مختلفی انجام می گیرد که از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروش سنتی لیزر مو
  • فروش اینترنتی لیزر مو
  • فروش تلفنی لیزر مو
  • فروش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی

بازار خرید انواع دستگاه لیزر موی زائد درجه یک ارزان

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99دستگاه های لیزر موی زائد درجه یک یکی از بهترین و با ارزش ترین تجهیزات مراکز درمانی و زیبایی به شمار می آیند. چرا که استفاده از این دستگاه ها علاوه بر جنبه زیبایی که دارند موجب تاثیر بسیار مثبتی بر سلامت روحی و جسمی افراد می گذارند.

به همین جهت خرید و فروش این محصول بسیار بالا می باشد و بازار پر رونقی را به خود اختصاص داده است.

در بازار خرید می توان انواع دستگاه لیزر موی زائد درجه یک را در برندهای خارجی و ایرانی با قیمت ارزان تری تهیه نمود اگر این محصولات را به صورت اینترنتی سفارش داد یا به خرید عمده آنها پرداخت.
قیمت ارزان این محصولات فقط نباید مورد توجه باشند بلکه باید از اصل بودن آنها نیز مطمئن بود. توجه به نکات زیر در تعیین اصل بودن این محصولات کمک شایانی به مشتریان می کند.
این نکات به شرح زیر هستند:

  • بر روی دستگاه نشان تاییدیه وزارت بهداشت وجود داشته باشد.
  • می توان با ارسال شماره سریال دستگاه به شماره های موجود بر روی بسته آن از اصالت دستگاه لیزر مطمئن شد.
  • باید دستگاه از علامت استاندارد برخوردار باشد که نشان از مرغوبیت کالا است.

خرید لیزر موی زائد نصف قیمت

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99امروزه کارخانه های ایرانی و خارجی زیادی ه تولید دستگاه لیزر مو می پردازند و به همین جهت بسیاری از فروشندگان این محصول، صاحبان انستیتوهای زیبایی و … به خرید عمده این محصول اقدام می کنند.
همچنین کارخانه های تولیدی علاوه بر شیوه های سنتی امکان خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان مهیا می نمایند که بسیار با صرفه تر از خرید حضوری می باشد.

بنابراین با خرید عمده لیزر مو تخفیفاتی از سوی تولیدکننده برای خریدار اعمال می گردد و اگر از شیوه اینترنتی نیز جهت خرید لیزر موی زائد در حجم بالا اقدام شود، قطعا می توانند دستگاه لیزر با نصف قیمت و بسیار ارزان تهیه نمایند.

بهتر است مشتریان به هنگام خرید لیزر به موارد مختلفی توجه نمایند که برخی از این موارد به صورت زیر می باشند:

  • توجه به برند و شرکت سازنده دستگاه
  • داشتن طول موج مناسب
  • مجهز به سیستم خنک کننده قوی (به منظور کاهش
    درد و التهاب)
  • قابل تنظیم بودن عرض پالس
  • میزان انرژی جهت از بین بردن هر نوع مو با
    هر نوع پوست

سفارش دستگاه لیزر موی زائد درجه یک صادراتی

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99امروزه واردکننده دستگاه لیزر درجه یک صادراتی بازار بسیار پررونقی دارد چرا که به مشتریان خود بهترین و مرغوبترین نوع لیزر موجود در بازارهای خارجی را عرضه می کند.

بنابراین تجارت لیزر مو برای این توزیع کنندگان بسیار سودآور است و به همین جهت تمام تلاش خود را برای بهتر نمودن کیفیت خدمات خود به کار می بندند تا بتوانند با ارائه هر چه بیشتر و بهتر این محصولات از برندهای معتبر دنیا رضایت مشتریان را بدست آورند.
اما آنچه موجب بالا رفتن سفارش خرید دستگاه لیزر موی زائد درجه یک صادراتی گردیده است و آن را به یک تجارت پر سود تبدیل نموده، مزایای این محصولات می باشند.

می توان این مزایا را این گونه بیان کرد:

  • این دستگاه ها از امکانات فوق العاده پیشرفته
    و به روزی برخوردار می باشند.
  • میزان عملکرد و سرعت آنها در مقایسه با سایر
    دستگاه های لیزر خیلی بهتر و موثرتر است.
  • جنس قطعات به کار رفته در آن از نوع درجه
    یک بوده و در نتیجه دوامی بسیار از هر یک از آنها دیده خواهد شد.
  • همچنین این دستگاه بر اساس استانداردهای پزشکی
    ساخته شده و لذا دارای کارکردی مطمئن و بدون ضرر خواهند بود.

معایب استفاده از دستگاه لیزر مو دست دوم

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99حراجی دستگاه لیزر که امروزه به صورت سنتی و اینترنتی در حال فعالیت هستند معمولا محل فروش دستگاه لیزر دست دوم می باشند.

بسیاری از افراد که می خواهند در هزینه های خود صرفه جوی نمایند معمولا به خرید دستگاه لیزر دست دوم می پردازند و بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه دچار مشکلات متعددی می گردند.
استفاده از دستگاه لیزر دست دوم دارای معایب زیادی است که به قرار زیر هستند:

  • هزینه تعمیر و نگهداری بالا
  • عدم ارتقا تکنولوژی در این نوع دستگاه ها
  • نداشتن گارانتی
  • درد بیشتر این نوع لیزر مو به هنگام استفاده از آن
  • عوارض جانبی شدید همچون مشاهده آثار سوختگی بر پوست

مرکز تهیه بهترین دستگاه لیزر مو در شیراز

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99امروزه نمایندگی دستگاه لیزر مو در شهرهای مختلف بویژه شیراز به توزیع نمونه های مختلفی بهترین دستگاه های لیزر پردازد تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز خود به خرید این محصولات بپردازند.

در این مرکز می توان با کیفیت ترین دستگاه های لیزر را مشاهده نمود که دارای گواهی تضمین کیفیت می باشند تا مشتریان شیرازی با استفاده از آنها کمال رضایت را داشته باشند. معمولا در این مرکز فروش این محصولات به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می گیرد.

می توان برخی از ویژگی های بهترین دستگاه لیزر مو در شیراز را این طور بیان کرد:

  • قابلیت
    نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو و قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
  • کاهش خطر
    سوختگی بر روی پوست
  • خنک نگهداشتن
    پوست برای مدت طولانی
  • عمق نفوذ
    بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
  • بکارگیری
    مد پالسی با نرخ تکرار بالا برای کاهش درد
  • بکارگیری
    جنبه های ایمنی گوناگون برای حفاظت بیمار و پزشک
  • سیستم اپتیکی
    واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشت از روی پوست

چگونه با آخرین مدل دستگاه لیزر مو آشنا شویم؟

قیمت دستگاه لیزر موی زائد 99چگونه با آخرین مدل دستگاه لیزر مو آشنا ویم؟

بسیاری از کلینیک های زیبایی،آرایشگاه ها و … به دنبال خرید به روز ترین و با کیفیت ترین دستگاه های لیزر مو می باشند و به همین جهت برای آشنایی با مدل های جدید این محصول به اینترنت مراجعه می نمایند.
اینترنت منبع موثقی می باشد که انواع مختلفی از این محصولات را با قابلیت های مختلف از برندهای گوناگون بیان می کند.

هر دستگاه لیزری دارای ویژگی های خاص خود می باشد و بر اساس رنگ مو، رنگ پوست، مصرف انرژی ، نوع پرتو و … تقسیم بندی می گردد و می توان گفت برهمین اساس نیز تعداد جلسات لازم برای رفع موهای زائد با دستگاه لیزر نیز مشخص می شود.

معمولا برای زدودن مو باید از دستگاه لیزر در چندین جلسه استفاده کرد تا به خوبی نتیجه دلخواه ایجاد شود. می توان گفت این جلسات در هر فرد بستگی به عوامل مختلفی تعیین می گردد که این عوامل به صورت زیر می باشند:

  • تغییرات هورمونی
  • عوامل ژنتیکی
  • تراکم و ضخامت مو

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *