دستگاه آر اف لاغری کویتیشن

دستگاه آر اف لاغری کویتیشن یکی از بهترین مدل دستگاه آراف کویتیشن در نوع خود می باشد این دستگاه به صورت رومیزی است. و با تنوع هندپیس های که دارد می توان به راحتی در لاین لاغری کاربرد داشته باشد. این دستگاه با استفاده از هندپیس کویتیشن سبب کاهش سایز سلول های چربی شده و به کمک وکیوم لیفت و آب شدن چربی مقدور ساخته و با هندپیس های متنوع جهت لیفت و زاویه سازی در قسمت های مختلف صورت و بدن را انجام می دهد.

دستگاه آر اف لاغری کویتیشن

مشخصات دستگاه آر اف لاغری کویتیشن

دستگاه آر اف لاغری کویتیشن

از دستگاه آر اف لاغری کویتیشن می توان برای مواردی چون چربی سوزی و فرم دهی به اندام های مختلف بدن که بدلیل چاقی از شکل و فرم اصلی خارج شده اند. برای افزایش گردش خون و متابولیسم خون که بدلیل میزان چربی سوزی که دستگاه کویتیشن با آب کردن چربی ها بوجود می آید. تقویت خاصیت ارتجاعی پوست  و لیفت پوست و یا رفع حالت ناخوشایند پرتقالی و دون دون شدن پوست و از همه مهم تر زاویه سازی و لیفت قسمت های مختلف بدن مانند فک یا غبغب، بازوها و ران ها از کاربردهای دستگاه آر اف لاغری کویتیشن می باشد.

مشخصات دستگاه آر اف لاغری کویتیشن

دستگاه آر اف لاغری کویتیشن

دستگاه آر اف لاغری کویتیشن دارای 5 هندپیس با کاربردهای مختلف می باشد

  • هندپیس کویتیشن 40K که برای آب کردن چربی و کاهش بافت های پروتینی می شود
  • هندپیس  RF وکیوم که این هندپیس جهت وکیوم و لاغری شکم و ران ها مورد استفاده قرار می گیرد و به لیفت بافت و کاهش سایز کمک می کند
  • هندپیس six pole RF این هندپیس همان گونه که از نام آن مشخص است دارای آر اف هست که شش عدد شاخک برای ایجاد قطب های مثبت و منفی در هندپیس برای زاویه سازی و لیفت قسمت های مانند شکم و ران می گردد.
  • هندپیس four pole RF این هندپیس معمولا برای صورت جهت نواحی مانند غبغب و فک و گونه ها مورد استفاده قرار می گیرد و کار کلاژن سازی و لیفت و زاویه سازی را انجام می دهد.
  • هندپیسTHREE polar RF  این هندپیس برای خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم مورد استففاده قرار می گیرد و کار لیفت و کلاژن سازی را انجام می دهد.
  • شش عدد پدهای لیپولیز برای افزایش چربی سوزی و افزایش متابولیسم بافت سلولی سبب لاغری و کاهش سایز می گردد

دستگاه آر اف لاغری کویتیشن یکی از ابزارهای بسیار عالی و مدرن جهت لاغری به شمار می رود. از جهت دیگر لیپوماتیک به روش غیر جراحی نیز با این محصولات امکان  ولی قبل از هر چیزی باید بگوییم که لیپوماتیک در واقع لیپوساکشن بوده که چربی اضافی خارج شده و در این دستگاه آر اف کویتیشن چربی آب شده از طریق ادرار از بدن دفع خواهد شد

این کار سبب می گردد تا فرد لاغر شده و شکل بدن آن تغییر پیدا کند. امروزه فناوری های پیشرفته ای در این زمینه به کار می روند که یکی از آنها دستگاهی می باشد که ما درباره آن صحبت می کنیم. از طرفی، این روش باعث می شود تا آسیبی به بافت نرسد، چربی های زیر پوست به شکل یکنواخت لیز شده و با جذب شدن چربی خرد شده و آب شده در دیواره سلولی از طریق ادرار از بدن خارج گردند.

از سوی دیگر، پوست زیبایی ظاهری خود را حفظ می کند و با لیفت توسط هندپیس های RF پوست قوام و زیبایی خود را پیدا خواهد کرد. به همین علت است که اغلب افراد دارای وزن زیاد با این شیوه اقدام به کم کردن وزن و از بین بردن چربی می نمایند. بایستی بیان کرد که این روش اصولی و با استانداردهای خاصی صورت می گیرد که دستگاه کار را بسیار ساده نموده است.

قابل توجه است در استفاده از این دستگاه رژیم غذایی و ورزش را نباید فراموش کرد تا چربی آب شده مجددا برگشت نداشت باشد.

خرید دستگاه آر اف لاغری کویتیشن

  • شکل بخشیدن به بدن
  • برطرف کردن چروک
  • کلاژن سازی
  • چربی های موضعی و سلولیت
  • کشیدن پوست

ماورد بالا از کاربرد های دستگاه آر اف لاغری کویتیشن بود که مورد اشاره قرار گرفت.این دستگاه کاملا بدون درد بوده و هیچ گونه عارضه ای را به دنبال ندارد. و قابل توجه است این دستگاه دارای CE اروپا و FDA آمریکا می باشد. و در ایران دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.کار با این دستگاه بسیار راحت می باشد. تا مهارت کامل تیم ما پشتیبانی شما را انجام خواهد داد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *