دستگاه جوانسازی هایفو

مرکز فروش دستگاه جوانسازی هایفو اولترا ۷بعدی


مرکز فروش دستگاه جوان سازی هایفو زیادی در سراسر کشور وجود دارد. اما در هنگام خرید بایستی به چندین نکته دقت بفرمایید،که بعد از خرید برای شما مشکل پیش نیاید و بتوانید با آرامش کامل از دستگاه خریداری شده استفاده بفرمایید. دستگاه هایفو مدل های مخنلفی در بازار مدل های ایرانی، کره ای و چینی، وجود دارد. شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید مدل مناسب را خریداری بفرمایید چون تقریبا اغلب مدل ها با توجه به هزینه شما اثربخشی خود را دارند. افرادی که هایفو خریداری می کنند چند نکته را مد نظر قرار می دهند:

  1. میزان بودجه شما چقدر است؟
  2. مخاطبان آنها برای انجام کار هایفوتراپی چه کسانی هستند و چقدر هزینه می کنند؟.
  3. اولویت شما روی ظاهر یا به اصطلاح روی ظاهر دستگاه است یا برایتان فرقی ندارد؟
  4. برای چه کاری لازم دارید آیا تنها جوانسازی و لاغری لازم دارید؟ یا می خواهید آپشن های دیگری مانند هندپیس تخصصی زنان را هم نیاز دارید؟

بعد از پاسخ به این سوال هفتاد درصد از مشکل انتخاب شما حل شده است.

دستگاه جوانسازی هایفو
مرکز فروش دستگاه جوانسازی هایفو اولترا ۷بعدی

 

مشخصات دستگاه جوان سازی هایفو

دستگاه جوان سازی هایفو یکی از تجهیزات زیبایی منحصر به فرد در کلاس بالا است. دستگاه هایفو یک پلت فرم هوشمند و قابل تنظیم برای ایجاد امواج اولتراسونیک با شدت بالا برای جوانسازی و لیفت فوری پوست است. دستگاه جوانسازی هایفو امواج اولتراسونیک با شدت بالا به لایه های عمقی تر پوست  مانند لایه درم، درم عمقی، لایه سوپر  فیشیالی پوست یا لایه SMS نفوذ کرده و سبب تحریک ظبیعی پوست جهت کلاژن سازی مستقیما بر روی رشته های  کلاژن و الاستین اثر می گذارد. این روش جوانسازی و لیفت به حالت سنوگرافی با گرمایی حاصل از امواج اولتراسونیک و با ایجا میکروبورن های در لایه زیرین پوست ، سبب فشرده سازی و استحکام  فوری بافت های مورد هدف می گردد و بعد از تکمیل کلاژن سازی جوانسازی در پوست هم کامل می شود.

لیفت غیر تهاجمی با دستگاه هایفو

هایفو به بهتر شدن خاصیت ارتجاعی پوست و لیفت پوست و بهبود ظاهر عضلات کمک می کند. با استفاده از امواج اولتراسونیک با شدت بالا خطوط ریز کاملا برطرف خواهد شد و خطوط چین و چروک عمیق تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و به بهبود بافت کمک می کند.

این فناوری پیشرفته ماهیچه ها را سفت و میزان چربی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد البته در اینجا خدمت شما مخاطبان عزیز عرض کنم که منظور از لیز چربی چربی های زائد هست چون با انتخاب هوشمندانه کاتریج ها با عمق متفاوت ما لایه های پوست را انتخاب و مورد هدف قرار می دهیم. و هایفوتراپی این جوانسازی را بدونه هیچ گونه  جراحی  یا زخمی در سطح پوست برای شما انجام میدهد. فردی که هایفو تراپی براش انجام شده نیاز به استراحت ندارد، بلافاصله بعد انجام هایفو می تواند به زندگی عادی خود برگردد.

مزیت های هایفو فورمر هفت بعدی

دستگاه جوانسازی هایفو

دستگاه جوانسازی هایفو فورمر ۳ راه حلی ایده ال  برای متخصصان زیبایی بلند پرواز که علاقه مند به ارائه خدمات با کیفیت عالی و دستیابی به نتایج بالا هستند. دستگاه دارای کیفیت عالی در عملکرد، مجهز به ۷ کاتریج با عمق نفوذهای متعدد(NM1.5 2NM –3NM –4.5NM –6NM –9NM –13NM) برای نواحی مختلف بدن، دارای ظاهر و شو روم بسیار عالی ، مجهز به دو عدد هندپیس فوق العاده است. دستگاه جوانسازی هایفو ۷D جدیدا یکی از پر طرف دارترین دستگاه های موجود در بازار می باشد. دستگاه هایفو اولترا هفت بعدی فورمر ۳ به شما امکان رسیدن به اثرات هفت بعدی زیر را می دهد:

  1. افزایش کشش
  2. لیفت غیر تهاجمی
  3. مدلینگ یا فرم دهی به نواحی مختلف بدن
  4. لاغری
  5. روشن سازی به واسطه جوانسازی
  6. جوانسازی بافت بدون جراحی
  7. سرعت بالا در عملکرد کار با دستگاه

دستگاه هایفو فورمر ۳ یکی از پربازده ترین مدل دستگاه ها در نوع خود می باشد زیرا با توجه به پارامترهای تعیین شده توسط کاربر دستگاه امواج سونوگرافی متمرکز با شدت بالا تولید می کند که ارتعاشات صوتی آن به سرعت و بدون درد و ناراحتی به لایه های درم ، درم میانی، و اسمس پوست نفوذ می کند. با رسیدن به لایه اسمس روی فیبرهای کلاژن و الاستین اثر می گذارد به این خاطر کافی است فرکانس، شدت و فاصله نقاط  را انتخاب کنید تا به یک اثر  بیولوژیک سریع پوست و ساختارهای پوستی را در یک جلسه درمان دریافت نمایید.

با بالابردن دما در بافت پوست می شود به انعقاد موضعی الیاف پروتیئنی بافت پوست دست یافت

با استفاده از انرژی حرارتی اولتراسوند به افزایش گردش خون ، جریان لنفاوی و متابولیسم سولی دست پیدا کرد و جوانسازی و روشن سازی را کسب کرد.

با انرژی گرمایی امواج اولتراسوند سبب تحریک فعالیت سلولی، شروع مجدد فرایند های بازسازی و تجدید کمک کرد.

اثربخشی دستگاه هایفو بر اساس خاصیت طبیعی اولتراسوند متمرکز باشدت بالاستکه انرژی حرارتی آن عامل تعیین کننده برای نفوذ به حداکثر عمق ممکن و رسیدن به لایه SMS است این یک نتیجه فوری به شما می دهد. اثرات در عرض یک ماه دیده می شود. البته یادآوری کنیم به سبک زندگی فرد در رسیدن به این نتیجه تاثیرگذار می باشد و این فرایند ممکن است ۸ تا ۱۲ ما هم طول بکشد.

مواد استفاده از دستگاه جوانسازی  هایفو اولترا فورمر

  • برای رفع افتادگی پلک
  • لیفت پوست صورت و شکم
  • اصلاح و زاویه سازی فک
  • رفع چروک گردن
  • لیفت بازو
  • کانتورینگ قسمت های مختلف بدن مانند بازو، شک، پاها
  • کاهش چروک گردن و شکم و صورت
  • سفت کردن پوست صورت یا کاهش شلی پوست

دستگاه جوان کننده می تواند امواج پرانرژی ارسال‌‌ ‌کند و لایه SMAS را هدف‌‌ می ‌گیرد. در نتیجه آن شکل کلاژن تغییر می کند. در سیستم پوست وقتی که SMAS تحریک می شود، پوست با سرعت خیلی زیادی سفت می شود.

در نتیجه این سفت شدن کلاژن، دوباره تشکیل می شود. هدف ما نیز سازماندهی و ساخت کلاژن است. کلاژن موجود در عمق پوست را فعال‌‌ می‌ کند که از لایه SMAS پشتیبانی‌‌ می ‌کند همچنین چین و چروک را رفع‌‌ می ‌کند. در نتیجه با سفت شدن پوست، پوست ظاهری جوان تر دارد. این گونه زیبایی و جوانی دوباره به پوست شما بر می گردد. شما هدیه با ارزشی را به خود داده اید.

https://www.aparat.com/v/TK6uc

قیمت دستگاه هایفو اولترا فورمر ۳

جهت اطلاع از قیمت و همچنین تخفیفات ما برای فروش این دستگاه می توانید با ما در ارتباط باشید و یا شماره های موجود در این ساینت را ذخیره بفرمایید و وضعیت واتساپ های ما را پیگیری بفرمایید تا در جریان تخفیفات ویژه ما به مناسبت های مختلف باشید.

خرید دستگاه هایفو اولترا ۷D فورمر ۳ هم به صورت نقدی قابل خرید هست هم به صورت اقساطی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

نصب و آموزش صفر تا صد کار با دستگاه توسط کارشناسان تعیین شده از طرف شرکت در محل کار شما په صورت کاملا رایگان انجام می شود.

دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

حتما در هنگام خرید مشاوره و راهنمایی لازم را از مشاوران فروش دستگاه و هم چنین مهندس پزشکانی که تخصص آن ها کالیبراسیون دستگاه پزشکی است، کسب کنید. این افراد تمام اطلاعات را دراختیار شما برای خرید دستگاه هایفو اصل، قرار می دهند؛ تا مشتری و مصرف کننده از خرید خود راضی باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *