دستگاه هایفو 4D

دستگاه هایفو 4D یکی از برندهای خوش نام در حوزه دستگاه های هایفو در ایران می باشد. مرکز توزیع دستگاه هایفو سال هاست که در زمینه ی فروش دستگاه هایفو در مدل های مختلف  در ایران مشغول به کار است و در شاخه ی تجهیزات پزشکی تقسیم بندی می شود. و محصولاتی با کیفیت فوق العاده بالا را در بازار عرضه می دهد. هایفو اولترا چهار بعدی هر ساله با کیفیت ترین ها ی این عرصه بوده و همیشه از رضایت مشتریان عزیز برخوردار بوده است.

 

دستگاه هایفو 4D

بررسی دستگاه هایفو اولترا چهار بعدی

دستگاه هایفو 4D

دستگاه هایفو 4D برتری هایی نسبت به سایر دستگاه ها دارد که با هم یکی از آن ها را مرور میکنیم : این دستگاه بر روی نقطه ای از پوست که انتخاب شده بسیار متمرکز است. به بیان بهتر مثلا وقتی یک تکه ی کوچک از پوست را انتخاب می کنیم، بر روی بقیه ی آن نقطه تاثیری ندارد و بسیار متمرکز عمل می کند و امواج را فقط به همان نقطه ارسال می کند. هایفو اولترا 4d معمولا دارای یک یا دو هندپیس بوده و کارتریج های 20 هزار شاتی دارد. در واقع یکی از بهترترین هایفو موجود در بازار جهانی است.این دستگاه را می توان از جدید ترین، به روز ترین دستگاه های لیفت به شمار آورد. از همان شیوه ای که در سونوگرافی استفاده می شود، برای این دستگاه نیز استفاده می کنیم.

همچنین دستگاه هایفو 4D در ارائه ی موج ها عمق زیادی دارد و تاثیرات منفی بر روی پوست نمی گذارد. صفحه نمایشی که دارد بسیار با کیفیت است و دارای کارتریج های مجزا است و این به مشتریان کمک زیادی می کند.

دستگاه پرتابل و قابل جابه جایی است. در کمترین زمان ممکن شما به بهترین نتیجه خواهید رسید. انواع دستگاه هایفو در داخل و خارج از کشور تایید شده و کاملا معتبر است و اعتباراتی بین المللی برای خود اخذ کرده است.

خرید آسان دستگاه هایفو 4D

دستگاه هایفو 4D

اول بهتر است قیمت دستگاه هایفو 4D را در برابر ویژگی هایی که دارد مقایسه کنیم و کمی از ویژگی های دستگاه هایفو 4D بگوییم : این دستگاه به جوان سازی عمیق پوست می پردازد و به صورت عالی لیفت صورت را انجام می دهد، لیفت ابرو و لیفت بینی را نیز با کیفیت بالایی انجام می دهد.

دارای دو هندپیس می باشد یک هندپیس که برای کارتریج های صورت وبدن استفاده می شود و یک هندپیس که کارتیج واژینال روی آن قرار می گیرد.

هر کارتریج هایفو اولترا چهار بعدی دارای 20 هزار شات می باشد. با قیمت حدود 7-8 میلیون تومان که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

این دستگاه یک سال گارانتی دارد و ده سال خدمات پس از فروش دارد.

آموزش و نصب دستگاه در محل کار شما انجام می شود.

برای قیمت دستگاه می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. یا اینکه به لیست قیمت موجود در این سایت مراجعه بفرمایید.

چروک زیر چشم را درمان می کند، کاهش سایز و درمان چین و چروک پوست مثل نقاطی مانند گردن را هم انجام می دهد. با توجه به ویژگی های بی نظیری که دارد و طرفدارانی که برای خود کسب کرده است، می تواند یک منبع درآمد عالی شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *