دستگاه هایفو اصل

عرضه کننده دستگاه هایفو اصل در ایران این دستگاه را با بهترین امکانات عرضه می کند. این دستگاه در ایران تنها یک شرکت نمایندگی فروش آن ر ا دارا می باشد. دستگاه هایفو دارای کیفیتی متفاوت است. این دستگاه با توجه به کیفیت آن قیمت گذاری می شود. دستگاه هایفو جدید را می توان از نمایندگی شرکت تولید کننده در ایران به صورت مستیقم تهیه کرد. در هنگام خرید دستگاه به برند آن دقت کنید.

دستگاه هایفو اصل

درباره دستگاه هایفو چه می دانید؟

دستگاه هایفو اصل از جمله تکنولوژی های جهان امروز که پیشرفت زیادی را داشته است، می توان به سیستم لیفتینگ هایفو که تکنیکی کاملا پیشرفته است، اشاره کرد. امواج التراسوند در دستگاه لیفتینگ هایفو کاربرد زیادی دارد. این امواج کمک می کنند، امواج التراسوند متمرکز عمل کند.

شدت بسیار بالایی دارد. امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا استفاده می ‌شود. دستگاه هایفو دابلو گلد جدید در خانه نیز کاربرد دارد. هایفو خانگی می تواند بدون عمل جراحی، چین و چروک های صورت را از بین برد و لیفتینگ پوست را خودتان انجام می دهید. انرژی التراسوند دستگاه هایفو خانگی به عمق پوست نفوذ کرده و موجب انعقاد حرارتی لایه پوست می شود.

زمانی که انرژی حرارتی بسیار زیادی در یک ناحیه از پوست متمرکز می شود؛ بافت درمان در عمق پوست، کلاژن بیشتری تولید می ‌کند و در نتیجه کشیدن و جوانسازی پوست به تدریج اتفاق می ‌افتد و پوست سفت و فشرده خواهد شد.

قیمت انواع دستگاه هایفو اصل

دستگاه هایفو اصل قیمت دستگاه هایفو اصل در ایران دارای فراز و نشیب زیادی است. هایفو تراپی بیشتر برای بهبود پوست صورت استفاده می شود و چنان چه پوستی دارای چروک باشد و فرد پیر باشد، این مشکلات پوست را حل می کند. دستگاه هایفو دابلو گلد کره ای اصل بهترین و به صرفه ترین روش برای محافظت از پوست است. روش هایفو برای درمان تومورهم استفاده می شود.

جالب است بدانید اولین بار در سال ۲۰۰۸ از هایفو برای درمان های زیبایی استفاده شد. در سال ۲۰۰۹، FDA استفاده از هایفو برای لیفت ابرو را تایید کرد. در سال ۲۰۱۴ استفاده از این دستگاه برای خطوط و چین و چروک تایید شد. هر دستگاهی که در پزشکی به فروش می رسد، برای قسمت خاصی از بدن ساخته شده است که این دستگاه همان مکان را هدف قرار می دهد.

طبق گفته مهندسی پزشکی، هایفو برای لیفت صورت و بهبود چروک های پوستی موثر و ایمن است. از جمله فوائد این روش این است که در این روش نیاز به جراحی ندارید. در نتیجه با حذف شدن جراحی، قیمت ها کاهش پیدا می کند. زیرا هر وسیله ای که در عمل جراحی استفاده می شود، هزینه زیادی را به همراه دارد. بیماران نیز با دستگاه هایفو راحت تر هستند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *