فروش دستگاه هایفو اولترا4D

فروش دستگاه هایفو اولترا4D دو هندپیس را می توانید از وارد کننده اصلی این دستگاه خریداری نمایید. دستگاه هایفو اولترا چهار بعدی را بسیار از پزشکان برای زیباجویان خود استفاده کرده اند و بازخور خیلی خوبی دریافت کرده اند.

از جمله بهترین انواع دستگاه های مورد استفاده برای لیفت و جوان سازی پوست می ‌توان به دستگاه هایفو اولترا4D اشاره کرد. این دستگاه همه تکنولوژی های روز دنیا را جهت استفاده برای جوان سازی پوست در اختیار دارد. قیمت فروش این دستگاه با توجه به وارداتی بودن آن دارای نوسانات بسیار زیادی است و کسانی که قصد سفارش این دستگاه را دارند لازم است قبل از اعلام سفارش نسبت به استعلام قیمت آن از فروشنده این محصول اقدام کنند.

فروش دستگاه هایفو اولترا4D

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]دستگاه هایفو اولترا4D در هر شات 12 لاین را خواهد زد. هر کارتریج 20 هزار شات دارد.[/highlight-red]

همه چیز درباره هایفوتراپی

فروش دستگاه هایفو اولترا4D هایفو به معنی امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا است این اصطلاح در واقع در مورد سفت کردن و انجام عملیات لیفتینگ بر روی پوست به کار می ‌رود که کاملا بدون درد است و به صورت غیر تهاجمی می باشد. هایفوتراپی جایگزین لیفت صورت است و در آن از امواج اولتراسوند یا همان امواج فراصوت استفاده می شود. این امواج در دستگاه سونوگرافی نیز کاربرد دارد با این اختلاف که در هایفوتراپی امواج روی لایه خاصی از پوست تمرکز می کنند و انرژی به این ناحیه تابیده می ‌شود.

این عمل باعث می شود که روند تولید رشته های کلاژن توسط سلول های پوستی در ناحیه افزایش یابد و به این ترتیب استحکام بافت های پوستی بیشتر شده و در نهایت سطح پوست کشیده تر و بدون چین و چروک گردد.

کاربرد دستگاه هایفو در انواع آن همچون دستگاه هایفو اولترا و هایفو دابلو گلد هایفو اولترا4D در طرح و مدل های مختلف به بازار عرضه می شود.  برای هابفوتراپی از سال ۲۰۰۹ هم با لیفت ابرو شروع شده است و امروز در نواحی مختلف پوست از جمله پوست ناحیه گردن و بالای سینه کاربرد زیادی دارد. دلایل علمی مبنی بر مضر بودن استفاده از این روش وجود ندارد و یکی از روش های بسیار ایمن و جایگزین جراحی زیبایی می باشد.

فروش دستگاه هایفو اولترا4D

فروش دستگاه هایفو اولترا4D فروش دستگاه هایفو اولترا4D با قیمت بسیار مناسب همراه با تضمین کیفیت بالای محصول انجام می شود. این دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد نصب و آموزش در کلینیک شما توسط همکاران ما انجام می شود.

برای ارتباط مستقیم با این عرضه کننده هایفو اولترا 4D می ‌توان از طریق همین وب سایت اقدام کرد. در این وب سایت مشخصات دقیق این دستگاه جدید ذکر شده است و قیمت روز آن نیز قابل استعلام و دسترسی می ‌باشد به این ترتیب خریداران با مراجعه به همین سایت می ‌توانند اطلاعات خود را در مورد این دستگاه خاص افزایش دهند و در صورت تمایل ثبت سفارش آن را نهایی کنند.

ارتباط با عرضه کنندگان از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و تلفن نیز به راحتی قابل انجام است و به این ترتیب خریداران نیاز به مراجعه حضوری داشته و از این دو روش می ‌توانند نسبت به استعلام قیمت و سفارش این دستگاه اقدام کنند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *