قیمت دستگاه کربوکسی مدایون

قیمت دستگاه کربوکسی مدایون مدل s را به می توانید از نمایندگی معتبر این محصول استعلام بگیرید. قیمت های این محصول هر چند وقت یک بار دارای تخفیف های ویژه می باشد و شما خریداران عزیز می توانید از این تخفیف ها استفاده نمایید. دستگاه کربوکسی مدایون مدل s کاملا هوشمند و اتوماتیک می باشد.

کار با دستگاه برای افرادی حرفه ای و هم آنها که تازه کار هستند بسیار راحت می باشد. زیرا تنظیمات دستگاه اتوماتیک است و کاربر تنها ناحیه مورد درمان را انتخاب و نیدل را در زیر پوست تزریق می کند، بقیه تنظیمات را دستگاه انجام میدهد.و این مزیت برای تازه کار  ها یک مزیت محسوب می شود که بدون نگرانی کار با دستگاه را شروع کنند به همین ترتیب برای پزشکان حرفه ای امکان تنظیمات به صورت دستی هم وجود دارد.

قیمت دستگاه کربوکسی مدایون

کنترل بر دستگاه از طریق پدال پا و پاور هندپیس امکان پذیر می باشد.

مزیای دستگاه کربوکسی مدایون مدل s

قیمت دستگاه کربوکسی مدایون

دقت تزریق دستگاه کربوکسی مدایون مدل s دقیق و رقم این دقت 0.1 سی سی می باشد. به گونه ای که کاربر می تواند با خیال راحت نواحی حساس را تزریق نماید.

تنها دستگاه دارای هندپیس می باشد. داشتن هندپیس از لحاظ ارگونومی کمک می کند کار با دستگاه بدون خستگی انجام شود. و با وجود دکمه پاور روی دسته کنترل بر میزان تزریق را بالا می برد.

فشار تزریق از طریق دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می گردد. و احتمال خطای انسانی به صفر می رسد.

امکان تنظیم دمای گاز خروجی وجود دارد. زیرا گاز co2 دمای زیر صفر درجه دارد. و به هنگام تزریق گاز سرد به لایه زیرین پوست ایجاد درد و در برخی موارد ایجاد حساسیت می کند. و با تنظیم دمای گاز و رساندن آن به هم دما با بدن میزان درد را کاهش داده و زمان بازگشت پوست به حالت عادی کاهش میدهد.

امکان تنظیم دیجیتالی حجم گاز در دستگاه کربوکسی مدایون وجود دارد. و این برای افرادی که با کربوکسی کار نکردن یک مزیت عالی می باشد.

در دستگاه کر بوکسی مدایون مدل s سرعت تزریق گاز به صورت دیجیتالی تنظیم می شود.

جهت از بین بردن آلودگی های احتمالی همراه گاز سیستم استر یل کننده گاز در دستگاه بکار  رفته است و این مزیت میزان حساسیت را به حداقل میرساند.

دستگاه کربوکسی مدایون مدل s دارای سیستم کالبیراسیون اتومات می باشد.

یک مزیت فوق العاده که دستگاه کربوکسی مدایون دارد مجهز به سیستم خودکار تخلیه هوای اضافی می باشد. و این از ورود هوا همراه با گاز دی اکسید کربن به زیر پوست جلوگیری می کند.

مزیت دیگر این دستگاه این است که کپسول گاز داخل محفظه نگهدارند قرار می گیرد و فضای اضافی اشغال نخواهد کرد. و این به زیبایی محل کار شما کمک می کند.

دستگاه کربوکسی مدایون مجهز به سیستم هشدار هوشمند است در صورت بروز هرگونه خطای ایرور خواهد داد.

قیمت دستگاه کربوکسی مدایون مدل s

قیمت دستگاه کربوکسی مدایون

قیمت دستگاه کربوکسی مدایون مدل s در حال حاضر 29 میلیون می باشد. دستگاه کربوکسی مدایون مدل s دارای 18 ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. آموزش و نصب دستگاه توسط کارشناسان شرکت در محل کار  شما در هر کجایی ایران هستید رایگان می باشد. چنانچه می خواهید دستگاه کربوکسی خریداری نمایید، قبل از هر اقدامی با ما مشورت نمایید تا شما را در خرید یاری دهیم تا بهترین محصول را با سود دهی بالاتر خریداری نمایید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *