پلاسما فایربولت پلاس صادراتی

پلاسما فایربولت پلاس صادراتی یکی از محصولات با کیفیت ساخت ایران هست. این دستگاه زیبایی و جوانی حرف اول را بین دستگاه های پلاسما می زند .انسان به روش های مختلفی دست میزند تا سرعت روند پیری را کاهش دهد. پلاسما فایربولت پلاس صادراتی از جمله دستگاه هایی است که استفاده می شود و طرفداران بسیاری در جهان دارد. صفحه نمایش دستگاه به صورتی است که به صورت لمسی کنترل می شود. شرکت های ارائه دهنده پلاسما ان را با واحد سی سی ارائه می دهند.

پلاسما فایربولت پلاس صادراتی

 

صفحه نمایش دستگاه پلاسما فایربولت پلاس

صفحه نمایش بزرگ دستگاه پلاسما فایربولت پلاس صفحه نمایش پلاسما فایربولت پلاس صادراتی به صورت لمسی کار می کند و دارای رنگ های ال ای دی است.کار کردن با این دستگاه نیاز به تخصص و دیدن دوره می باشد این دستگاه نقطه های سفیدی از خود بر روی پوست مشتری برجای می گذارد که تاثیر به سزایی در جوان سازی پوست می کند.و ایمنی آن بالا است.کاربرد این دستگاه امروزه بسیار بالا رفته است. .این دستگاه حاوی سنسورهایی است که از جریان اضافی جلو گیری می کند.مردم امروزه کمتر به سراغ جراحی می روند چون عوارض زیادی دارد.این دستگاه بسیاری از اعمال زیبایی را انجام می دهد بدون اینکه عوارض و خون ریزی داشته باشد.پلاسمای تزریق شده از دستگاه برای جوانسازی اطراف دور چشم نیز ایمن است.با استفاده از دستگاه پلاسما فایربولت، کلازن سازی شروع شده و تا یک سال بعد نیز ادامه می یابد. التهابات ناشی از دستگاه طی ۳ روز برطرف می شود.از این دستگاه در درمان جای زخم و اسکار،قرینه سازی،لیفت،لک و کک و مک،صایعات پوستی و….استفاده می کنند.اگر پوست مراجعه کننده زیاد شل باشد علاوه بر حرکت نقطه ای دستگاه می توان به صورت هاشوری نیز عمل کرد.صفحه ی نمایش دستگاه کاملاً لمسی است و کار با آن آسان و سریع می باشد.جریان الکتریکی انتشار یافته از دستگاه به سایر اعضای بدن راه نمی یابد .این دستگاه ۴ برنامه دارد که به شرح روبه رو است:۱- بلفاروپلاستی ۲- اسکار ۳- فریکل ۴- مول ، که هرکدام روش منتخب با آسیب پوستی مراجعه کننده توسط پزشک می باشد.

ارائه دهنده پلاسما فایربولت پلاس صادراتی

پلاسما فایربولت پلاس صادراتی دستگاهی را با برترین کیفیت وقیمت به بازار عرضه می کنند و این دستگاه را به کشورهای همسایه نیز صادر می کنند.فایربولت پلاس از پرطرفدار ترین دستگاه های زیبایی در ایران است.و متقاضی بسیاری نیز دارد.با خرید این دستگاه برای کلینیک و مطب خود در شغل خود ارتقا می یابید و بازار کسب در آمد نیز بسیار بالا می رود. سایت های بازار یابی شرکت شبانه روزی در خدمت می باشد و در صورت تمایل می توان با مشاوران مشورت انجام داد تا بهترین خرید را انجام داد.دستگاه فایربولت در ایران طرفدار بسیاری دارد.

این محصول دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *