خرید دستگاه لیزر دایود

خرید دستگاه لیزر دایود با کیفیت بالا را از نمایندگی معتبر محصولات با کیفیت تجهیزات پزشکی خریداری نماید. دستگاه لیزر دایود که در این مقاله به شما معرفی می کنیم، دستگاه لیزر دایود selene ساخت کمپانی senbitec کره جنوبی با تکنولوژی دایود و طول موج 808 نانومتر به واسطه بهرمندی از ویژگی های منحصر بفرد، یکی از بهترین انتخاب های کلینیک های پوست در دنیا بشمار میرود. این دستگاه به دلیل بیشترین هماهنگی با تایپ های پوستی 3و4   در سالهای اخیر پرفروش ترین دستگاه لیزر دایود در خاورمیانه بوده است.

خرید دستگاه لیزر دایود

تکنولوژی برتر درمان موهای زائد مدرن، موثر و متناسب برای موهای نازک همراه با دو سیستم خنک کننده

برتری های دستگاه لیزر دایود selene

خرید دستگاه لیزر دایود

دستگاه دایود selene از قدرتمندترین دایود های ساخت کره جنوبی بشمار می رود. این دستگاه لیزر 10 عدد ماژول لیزر با بالاترین انرژی موثر 80 وات و جمعا 800 وات خروجی ثابت و spot size مناسب تضمین کننده بیشترین اثر بخشی ،  ایمن ترین و بی عارضه ترین تکنولوژی درمان موهای زائد می باشد. عدم افت توان و ثابت بودن خروجی لیزر ، یکسان بودن انرژی تمامی شات های لیزر  حتی در فرکانس 12 هرتز به دلیل استفاده کمپانی senbitec  از منبع تغذیه بسیار قوی و قدرتمند و پیشرفته ، همچنین استفاده از بهترین برندهای تولید کننده دایود بار در دنیا می باشد.

سیستم خنک کننده دستگاه لیزر دایود selene

خرید دستگاه لیزر دایود

استفاده از توان بالا، سرعت و فرکانس زیاد تنها در شرایطی میسر است که از سطح پوست و اپیدرم کاملا مراقبت شده باشد. دستگاه selene به این منظور از دو تکنولوژی جهت خنک کردن سطح پوست استفاده می نماید

contact cooling :

سیستم کولینگ تماسی دستگاه از تکنولوژی قدرتمند Thermoelectrice  و چیلر داخلی استفاده کرده و برودت روی هندپیس را در دمای سه درجه سانتیگراد ثابت نگه می دارد. این دما در کل فرآیند کار و بعد از چند بیمار حتی در درمان کامل بدن ، بدون کوچکترین تغییری ثابت می ماند.

Air cooling:

دمش هوای منهای پانزده درجه (15-) روی سطح قبل و بعد از شات لیزر نقش تعیین کننده ای در کاهش درد و از بین بردن ریسک عوارض جانبی دارد.

دو نوع تایپ هندپیسDual  Handpiece Tips

خرید دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود سلن مجهز به دو نوع Tip می باشد

Contact Tip:

برای مناطق با تراکم زیاد مو و همچنین موهای متوسط و ضخیم بهترین گزینه می باشد. س رعت کار با استفاده از این tip بسیار سریع بوده و می توان تا 12 هرتز فرکانس را بالا برد، استفاده از دو کولینگ در این Tip امکان پذیر است.

suction TIP :

این TIP جزو منحصر بفرد ترین ویژگی های دستگاه SELENE می باشد. امکان درمان موهای نازک ، جلوگیری از تحریک رویش مو در مناطق کم تراکم و همچنین حذف کامل پدیده Scattering با بکارگیری این تیپ ایجاد شده است. با استفاده از وکیوم ، پوست به بالا کشیده شده و بیم لیزر مستقیما روی منطقه دلخواه تابانده می شود.

Convenient user Friendly:

راحتی کار با دستگاه selene به دلیل برنامه پیشرفته آن است. اپراتور دستگاه با استفاده از انتخاب ناحیه درمان و دیگر تنظیمات براحتی به بهترین تنظیم از پیش تعیین شده دست خواهد یافت.

مشخصات فنی دستگاه لیزر دایود سلن

خرید دستگاه لیزر دایود

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *