قیمت دستگاه آراف جراحی

قیمت دستگاه آراف جراحی را به صورت روزانه استعلام بفرمایید. متاسفانه به دلیل نوسان قیمت ها امکان اعلام قیمت را در اینجا نداریم. دستگاه آراف سرجیکال با طول موج 4.2 مگاهرتز و با توان 3.5 وات یکی از پر قدرت ترین مدل های دستگاه آراف جراحی در حال حاضر می باشد. یکی از نقاط قوت این دستگاه آراف سرجیکال 4.2 مگاهرتز برش یکدست و بدون ایجاد  کربونیزیشن بر روی پوست می باشد. همچنین توان بالای دستگاه یکی از مزیت های دیگر این محصول می باشد.

قیمت دستگاه آراف جراحی

دستگاه آراف جراحی چیست؟

قیمت دستگاه آراف جراحی

دستگاه آراف جراحی یا آراف سرجیکال وسیله ای جهت برداشتن خال و ضایعات پوستی است. این دستگاه یکی از دستگاه های ضروری برای مطب پزشکان عمومی و متخصصان پوست و زیبایی می باشد از این دستگاه جهت خال برداری، از بین بردن زگیل و بسیاری از ضایعات پوستی خوش خیم مورد استفاده قرار می گیرد.

وجود ضایعات پوستی سبب کاهش اعتماد بنفس فرد می گردد.امروزه به راحتی می توان از روش های ساده و سریع آن ها را برداشت. آوردن نام سرجیکال که اشاره به جراحی بودن این روش دارد ممکن است گمراه کننده باشد. این عبارت به دو نوع جراحی متفاوت اشاره می کند.

این روش یک نوع جراحی با امواج رادیویی است که به رادیوسرجری یا RF سرجیکال معروف است. در آراف (RF) سرجیکال از امواج رادیویی با فرکانس بالا استفاده می شود تا بافت ها را برش دهند. این جراحی متفاوت با الکتروسرجری است زیرا در این روش بدون هیچ فشار فیزیکی باید برش صورت گیرد.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]پایه رادیوسرجری استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا یا همان RF است که بسامد آن ها بین ۱٫۵ تا ۴ مگاهرتز است و از طریق میکروفیبرهای الکترود ها سبب ایجاد دمای پایین می شود. به همین علت دمای پایین جلوی گرم شدن الکترود ها را می گیرد.[/highlight-red]

در عوض مایع میان بافتی سبب ایجاد مقاومت می شود و بدون نیاز به حرارت یا آسیب محو و تبخیر می شود. انجام این درمان سبب انعقاد خون، جلوگیری از خونریزی بدون آسیب رساندن و سوختن بافت مورد نظر می شود.

ویژگی های دستگاه آراف جراحی

قیمت دستگاه آراف جراحی

  1. 4.2 مگاهرتز
  2. 350 وات قدرت خروجی
  3. دارای چهار حالت :Pure Cut / Bellend  / Coagulation / Bipolar
  4. با سیستم تبخیر آب میان بافتی
  5. بدون ایجاد هایپر پیگمانتاسیون
  6. جهت برداشت خال، زگیل، میخچه، انجام ختنه، بلفاروپلاستی، ابدومیناپلاستی و …بدون ایجاد جرقه هنگام کار با دستگاه آراف جراحی

لوازم جانبی همراه با دستگاه آراف جراحی

قیمت دستگاه آراف جراحی

  • کابل برق
  • هندپیس
  • الکترود (سوزنی، لوپ، لوزی)
  • پلیت

قیمت دستگاه آراف جراحی

قیمت دستگاه آراف جراحی را می توانید به صورت روزانه استعلام بفرمایید. قیمت دستگاه راف جراحی تحت تاثیر قیمت تمام شده محصول می باشد. با توجه به اینکه قطعات اغلب وارداتی است بنابراین قیمت تمام شده دستگاه با نوسانات ارزی تحت تاثیر قرار خواهد  گرفت.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *