قیمت خرید دستگاه کربوکسی

قیمت خرید دستگاه کربوکسی با قیمت درب کارخانه و عرضه مستقیم دستگاه کربوکسی تراپی در بازار خرید و فروش تجهیزات پزشکی زیبایی آراد با تضمین آموزش و نصب رایگان انجام می شود. دستگاه کربوکسی در طرح و مدل های مختلف در بازار وجود دارد. تشخیص کیفیت این محصول برای کسانی که اولین بار است با این دستگاه مواجه می شوند کاری دشوار است. اما نمایندگی مستقیم تولید کنندگان مختلف این دستگاه، به جهت اطلاع از کیفیت انواع مدل دستگاه کربوکسی موجود در بازار و به طبع مواجه با مخاطبان زیاد محصولات ، می تواند مخاطبان خود را در خرید یاری دهد.

قیمت خرید دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی چیست؟

قیمت خرید دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی در طرح و مدل های گوناگون وجود دارد اما به طور کلی همه این دستگاه ها کار کربوکسی تراپی را انجام میدهند.

دستگاه کربوکسی وسیله تزریق گاز co2 در  بافت زیر پوست یا بافت چربی می باشد. با افزایش میزان دی اکسید کربن در ناحیه هدف بدن شروع به نشان دادن عکس العمل می کند و با بالا بردن میزان گردش خون میزان مواد مغذی و اکسیژن در اطراف ناحیه تزریق گاز دی اکسید کربن افزایش می یابد. و این سبب جوانسازی و لیفتینگ و یا درمان در منطقه هدف می گردد.

نحوه انجام کربوکسی تراپی

قیمت خرید دستگاه کربوکسی

تزریق گاز دی اکسید کربن در بدن به دو صورت انجام می گیرد :
1- تزریق در بافت زیر پوست : با تزریق گاز CO2 در بافت ، هموگلوبین به دلیل تمایل بیشتر به دی اکسید کربن ، اکسیژن آزاد می کند و به این سبب باعث افزایش جریان خون و ایجاد کلاژن و احیای مویرگ های جدید می گردد.
2- تزریق در بافت چربی : تزریق در بافت چربی باعث از هم گسیختگی و تجزیه چربی شده و بعد از آن با افزایش جریان خون و جذب اکسیژن بیشتر باعث دفع چربی خواهد شد.

دستگاه کربوکسی مدایون

قیمت خرید دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی مدایون مدل اس پلاس یکی از مدل های دستگاه کربوکسی موجود در بازار ایران است که دارای کیفیت خیلی خوبی می باشد. این مدل از دستگاه کربوکسی دارای سیستم امنیتی هوشمند و کارا است. در صورت بسته بودن مسیر ورودی گاز دستگاه مسدود باشد، دستگاه تا باز شدن مسیر ورودی به شما هشدار خواهد داد.

وقتی که مسیر ورودی گاز دی اکسید کربن را باز می کنیم، دستگاه فورا اعلام هشدار را قطع کرده و صفحه نمایش تا رسیدن به فشار 200 کیلوپاسکال که فشار خوب و نرمالی است به رنگ سبز در میاد و به کاربر اعلام می کند که فشار گاز ورودی مناسب است و می تواند شروع به کار کند.

با تنظیم فشار دیگر نیازی به هیچ گونه تنظیماتی ندارد. کلیه عملیات را دستگاه به صورت هوشمند انجام می دهد. در صورتی که پزشک میزان فشار گاز ورودی را افزایش دهد دستگاه دوباره شروع به اعلام هشدار خواهد داد.

برنامه ها را می توان هم به صورت پیش فرض فعال کنید یا به صورت منوال انجام گردد.

مشخصات دستگاه کربوکسی مدایون اس پلاس

قیمت خرید دستگاه کربوکسی

1- تنها کربوکسی در ایران دارای هندپیس تخصصی به جای نیدل
2- امکان تزریق با دقت1cc
3- تنظیم اتوماتیک فشار تزریق
4- امکان تنظیم دمای گاز خروجی
5- امکان تنظیم دیجیتالی حجم گاز
6- تنظیم دیجیتالی سرعت تزریق گاز
7- مجهز با استریل کننده گاز
8- دارای پروب واژینال
9- سیستم کالبیراسیون اتومات
10- سیستم هوشمند مانیتورینگ گاز ورودی
11- بیش از 20 برنامه و پروتکل کاربردی
12- برنامه تزریق خودکار و دستی
13- سیستم خودکار تخلیه هوای اضافی
14- تزریق با استفاده از پدال و یا هندپیس
15- دارای محفظه نگهداری کپسول گاز
16- دارای کپسول 5 لیتری

قیمت خرید دستگاه کربوکسی مدایون اس پلاس

قیمت خرید دستگاه کربوکسی

قیمت خرید دستگاه کربوکسی مدایون را باید به صورت روزانه استعلام نمود. زیرا با نوسانات ارزی به دلیل وارداتی بودن قطعات و مواد اولیه ساخت قیمت تمام شده ساخت دستگاه متغییر خواهد بود. و افزایش هزینه تمام شده محصول باعث افزایش محصول خواهد شد.

بنابراین لطفا جهت استعلام قیمت با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید یا اینکه در پایان این مقاله سوالاتی که در مورد دستگاه کربوکسی در ذهن دارید بپرسید تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم.

شرکت تجهیزات پزشکی زیبایی آراد مجموعه از بهترین دستگاه های زیبایی را جهت تجهیز کلینیک را به مخاطبان خود معرفی خواهد نمود.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *