دستگاه هایفو چهار بعدی

دستگاه هایفو چهار بعدی با دو هندپیس صورت،بدن و واژینال با قیمت مناسب را می توانید از ما بخواهید. دستگاه هایفو چهار بعدی از خانواده هایفو اولترا است و بیشتر به هایفو اولترا چهاربعدی شناخته شده است شایان ذکر است البته هایفو چهار بعدی مدل دلتا هم که از نظر شکل و ظاهر با اولترا چهار بعدی متفاوت است در بازار وجود دارد.

 

همه چیز درباره دستگاه هایفو ۴d

دستگاه هایفو چهار بعدی تاثیر بسیار زیادی در جوان سازی و کلاژن سازی داشته است و عمل هایفو‌تراپی یک روش درمانی برای جوانسازی پوست می باشد و شما می توانید با استفاده از این دستگاه تمامی چین و چروک‌ ها پوست صورت را از بین ببرید و از این طریق از پیری زودرس جلوگیری کنید و سبب جوانسازی و لیفت پوست صورت خواهد شد.

این دستگاه با استفاده از امواج فراصوت با شدت بالا می تواند در لایه های پوست نفوذ کند و از این طریق پوست را برای تولید کلاژن تحریک می کند و به طور کلی لیفت و جوانسازی با استفاده از این دستگاه جایگزین بسیار عالی برای عمل های جراحی تهاجمی و گران قیمت است.

دستگاه هایفو چهار بعدی جزء جدید ترین و پیشرفته ترین دستگاه های هایفو محسوب می‌ شود که می‌ تواند از بروز چین و چروک های جدید در پوست جلوگیری کند و سطح پوست را صاف و یکنواخت خواهد کرد و شما می توانید با استفاده از آن تمامی برآمدگی ها را از روی پوست حذف کنید و در نهایت این محصول به جذب بهتر مواد مغذی به لایه های پوست کمک بسیار خوبی می نماید.

دستگاه هایفو چهار بعدی علاوه بر هندپیس که برای جوان سازی و لاغری استفاده می شود دارای هندپیس زنان نیز می باشد. از این هندپیس می توان برای حوزه زنان مورد استفاده قرار گیرد.در واقع با تهیه هایفو اولترا چهار بعدی شما هایفو واژینال را هم دارید یعنی دو دستگاه در یک دستگاه به طور همزمان می توانید داشته باشید.قابل ذکر است که این دو منظوره بودن از قدرت و توان دستگاه نمی کاهد زیرا هر دو دستگاه در یک زمینه یعنی هایفو تراپی مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت خرید دستگاه هایفو چهار بعدی

دستگاه هایفو چهار بعدی

برای تهیه دستگاه هایفو چهار بعدی شما می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام نمایید. در هر صورت ما دستگاه را برای شما ارسال می کنیم و همکاران ما برای نصب و آموزش به کلینیک شما مراجعه خواهند کرد. دستگاه  دارای یک سال گارانتی  و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

اگر شما محصولات مورد نیازتان را به صورت غیرحضوری خریداری کنید می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و با کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهرهای بزرگ سبب حفظ محیط زیست شوید که این امر در نهایت از لحاظ اقتصادی و اجتماعی به نفع شما می باشد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *