دستگاه پلاسما جت مدایون

دستگاه پلاسما جت مدایون ساخت ایران می باشد که در سه مدل(مدل S،مدلS+،مدل پلاسمایی گرم) ساخته و به بازار عرضه می گردد.مدل S دستگاه رومیزی می باشد و دارای پلاسمایی سرد و گرم هست. مدل S+ به صورت استند به بازار عرضه می گرد و دارای پلاسمایی سرد و گرم می باشد. پلاسما جت جزو یکی از دستگاه ‌های مدرن پزشکی محسوب می ‌شود که از انرژی سطح پایینی برخوردار می باشد. از این دستگاه برای درمان انواع مشکلات پوستی مانند چین و چروک و برداشتن ضایعات عروقی و … استفاده می ‌شود. توزیع دستگاه پلاسما جت  در وب سایت ما صورت می ‌پذیرد و مشتریانی که قصد خرید آنلاین این دستگاه را دارند می ‌توانند آن را با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند.

دستگاه پلاسما جت مدایون

 

مزیت های استفاده از دستگاه پلاسما جت

مزیت های استفاده از دستگاه پلاسما جتدستگاه پلاسما جت مدایون برای آن دسته از افرادی که تمایل به برطرف کردن مشکلات پوستی بدون نیاز به عمل جراحی دارند بسیار مفید و کاربردی می باشد. علاوه بر این بسیاری از افرادی که از این دستگاه برای برطرف‌کردن معایب صورت مانند اصلاح فرم بینی،بلفاروپلاستی، درمان استریا و … استفاده می کنند، تنها با چند مرتبه مراجعه به پزشک خود توانسته اند نتایج قابل توجهی را کسب نمایند.

این دستگاه با درد اندک همراه است ،تنها با استفاده از بی حسی موضعی می توان مانع از درد بیش از اذیت شدن کلاینت شد. اثرگذاری دستگاه پلاسما جت مدایون طولانی مدت می باشد. بسیاری از افراد برای مرتفع کردن جای زخم های خود از پلاسما جت استفاده می نمایند. علاوه بر این امروزه شاهد استفاده از این دستگاه برای درمان زخم بستر، زخم های دیابتی و درمان زخم های کاشت مو، توسط پلاسمایی سرد  نیز می باشیم. این محصول با بهره گیری از فناوری پیشرفته، توانایی جوان سازی پوست را داراست و با تحقیقاتی که از استفاده کنندگان از این دستگاه صورت پذیرفته، سطح رضایت بسیار بالایی از آن اعلام شده است.

از آنجایی که استفاده ازدستگاه پلاسما جت مدایون هیچگونه عوارضی به دنبال ندارد، امروزه شاهد استقبال بی نظیری از این محصول برای درمان بیماری های پوستی می باشیم. از جمله مشخصات دستگاه پلاسما جت تکنولوژی به کار رفته در دستگاه می باشد که در نتیجه تحقیقات واحد تحقیق و توسعه در مورد بهترین برندهای دنیا به عمل آمده است.

علاوه بر این، این دستگاه از ولتاژ بسیار بالا استفاده می ‌کند و توانایی جوانسازی پوست بیماران بدون هیچ گونه خطری برای آنها را دارا می باشد. این دستگاه از قیمت بسیار خوب و مناسبی برخوردار می باشد و افرادی که از توان مالی محدودی برخوردار هستند هم می توانند این روش را برای درمان خود انتخاب نمایند. نتایج دستگاه های با قیمت خیلی بالا کسب نمایند.

قیمت فروش دستگاه پلاسما جت مدایون

دستگاه پلاسما جت مدایون

قیمت خرید دستگاه پلاسما جت مدایون نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد. این دستگاه را شما می توانید از نوع تنها پلاسماجت خریداری نمایید و هم مدل پلاسمایی سرد و گرم آن را خریداری نمایید. دستگاه پلاسما جت مدایون دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

از مشخصات این دستگاه می ‌توان به قابلیت تحریک پوست برای ترشح کلاژن اشاره کرد. این دستگاه جزو دستگاه های درمانی غیر جراحی محسوب می ‌شود و به دلیل اثرگذاری بسیار زیادی که دارد امروزه شاهد افزایش استفاده از این محصول برای درمان مختلف مشکلات پوستی می باشیم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *