خرید ست نانوفت

خرید ست نانوفت فوق العاده با کیفیت صادراتی با تخفیف 10% را می توانید از شرکت تجهیزات زیبایی آراد با برند بی یو کو خریداری نمایید. ست وارداتی آلتون ساخت کشور ترکیه از جنس طلا ساخته شده است. این ست دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد. این روزها افراد زیادی به دنبال زیبایی هستند بنابراین وجود حداقل یک ست نانوفت در کلینیک های زیبایی پوست و مو لازم وضروری ایست .جهت اطلاع از انواع مدل های ست نانوفت موجود در بازار  ایران می توانید از طریق کانالهای ارتباطی موجود در این سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در امر خرید بهترین ست نانوفت یاری دهند.

خرید ست نانوفت

نانوفت چیست؟

خرید ست نانوفت

نانوفت، چربی فرآوری شده بدن است که حاوی غلظت بالایی از سلولهای بنیادی است.سلول های بنیادی به سلول هایی گفته میشود که هنوز تمایز پیدا نکرده و قابلیت تمایز به سلول های اختصاصی را دارند و قادرند با تقسیم سلولی ، سلولهای بنیادی بیشتری تولید کنند.این سلول ها در بازسازی بافت های آسیب دیده اهمیت بسیار زیادی دارند در این روش درمانی ، ابتدا سلول های بافت چربی از ناحیه ران ها . یا شکم برداشته میشوند این بافت چربی تکینک ویژه ای طی یک فرآیند پیچیده فرآوری شده و چربی بسیار لطیف و ابریشم گونه ای که حاوی سلول های بنیادی فراوانی است به دست می آید.

تجربه انجام نانوفت روی تعداد زیادی از افرادی که نانوفت روی آنها انجام شده است.، ثابت کرده است که نانوفت تاثیر فوق العاده ای در جوانسازی و بهبود پوست های آسیب دیده ناشی از آفتاب سوختگی و بهبود چین و چروک زیر چشم و زاویه دار کردن چهره و جوانسازی گردن ، ناحیه دکلته، دست ها و … اثرات شگفت انگیزی دارد. این اثرات بعد از دو ماه به مرور اثر خود را نشان خواهد داد.

سلول ها و فاکتورهای رشد داخل بافت چربی قادرند بافت های آسیب دیده را ترمیم کرده و سلولهای پوست را به تولید کلاژن تحریک کنند و خاصیت کشسانی پوست و نشستن پروتئین های ساختاری لازم برای پوست را تقویت میکند همچنین این کار تاثیر مثبتی بر محو شدن جای زخم ها و اسکار دارد (به خصوص در صورتی که همراه تزریق چربی داخل جلدی باشد نتایج شگفت انگیزی حاصل خواهد شد.

نحوه آماده سازی نانوفت

خرید ست نانوفت

ابتدا از قسمت های مانند پایین شکم یا ناحیه داخلی ران مقدار چربی مورد نیاز به عنوان مثال بیست سی سی برداشته می شود. سپس رابط 2.4mm را برداشته به دو سر رابط سرنگ دو سرنگ وصل می کنیم. حدود 30 مرتبه چربی بین دو سرنگ جابجا می شود.بعد از رابط 1.8mm استفاده می کنیم باز چربی 30 مرتبه بین دو سرنگ جابجا می شود. سپس از رابط 1.2mm را جایگذین کرده و چربی خرد شده در  دو مر حله قبلی را بین دو سرنگ جابجا می کنیم و  این بار نیز30 مرتبه تکرار می کنیم. حالا ما یک ژل صاف و نرم داریم. حالا نوبت به مخزن بزرگ یا رابط بزرگ میرسد که داخل ست هست فیلترهای توری داخل مخزن جاسازی کرده و بعد دو عدد سرنگ را به دو طرف مخزن(رابط بزرگ) وصل نموده تا بافت و ناخالصی های موجود در ژل گرفته شود. ژل را بین دو سرنگ یک بار پاس می کنیم. حالا ژل نانوفت شما آماده است و با استفاده از رابط 1.2mm ژل نانوفت را به سرنگ های ظریف گیج 27 یا 30 انتقال دهید و از آن هت کار خود استفاده نمایید.

ست نانوفت آلتون

خرید ست نانوفت

ست نانوفت آلتون ساخت کشور ترکیه است. این ست از جنس طلا ساخته می باشد که از نظر پزشکی هیچ گونه عارضه ای ایجا نمی کند. کیفیت این ست قابل مقایسه با هیچ کدام از مدل های موجود در بازار ایران نمی باشد. کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب این محصول وجهه متمایزی به آن داده است. قیمت ست نانوفت آلتون بسیار پایین تر از کیفیت آن می باشد. و کسانی که این ست را تهیه نموده اند از نزدیک متوجه تفاوت نسبت به مدل های مشابهه آن شده اند.

مشخصات ست نانوفت آلتون

خرید ست نانوفت

این ست نانوفت دارای قطعات زیر می باشد

  • رابط بزرگ نانو
  • فیلتر رابط نانو
  • رابط لورلاک به لورلاک با سایز 2/1 میلی متر
  • رابط لورلاک به لورلاک با سایز 8/1 میلی متر
  • رابط لورلاک به لورلاک با سایز 4/2 میلی متر
  • نگهدارنده هفت تایی سرنگ
  •  پنج فیلتر یکبار مصرف 5 میکرونی
  • پنج فیلتر 5 میکرونی یکبار مصرف 9 میکرونی
  • یک عدد  فیلتر دائمی 9 میکرونی

خرید ست نانوفت با کیفیت باتخفیف 10%

خرید ست نانوفت

اگر قصد خرید ست نانوفت را دارید، هم اکنون بهترین زمان جهت خرید این محصول ارزشمند است زیرا ما برای تابستان سال 99 تخفیف 10% گذاشته ایم. شما تا 1399/06/10 فرصت دارید از این تخفیف فوق اعاده استفاده بفرمایید.ست نانوفت آلتون را چنانچه از نزدیک مشاهده بفرمایید صد در صد به کیفیت این ست نسبت به سایر محصولات مشابه داخلی و خارجی پی خواهید برد و صد در صد یکی از مبلغان این محصول خواهید بود. پس فرصت را از دست ندهید و جهت خرید در کمترین زمان ممکن جهت خرید اقدام بفرمایید.

چنانچه در  رابطه با ست نانوفت سوالی دارید می توانید در پایین این مقاله قسمت پاسخی بگذارید، مطرح بفرمایید تا به سوالات شما پاسخ دهیم. جهت خر ید می توانید از طریق کانالهای ارتباطی مختلف موجود در این سایت با ما در ارتباط باشید.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *